مرگ دختر بچه 4 ساله در گمرک غرب استان تهران از سوی خبرنگاران حوزه اقتصاد و حوادث منتشر نشد که جای تامل دارد.
کد خبر: ۷۸۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳ 22 September 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از جامعه خبر بامداد ۱۲ شهریور خبر فوت دختر بچه ۴ ساله در شرکت انبارهای عمومی گمرک غرب تهران به کلانتری۱۷۹ خلیج فارس اعلام شد.

 

کودک بندرلنگه‌ای در گمرک غرب تهران جان باخت

آنطور که گزارش شده مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی گمرک غرب تهران بدون هماهنگی با دفتر مرکزی از روز ۱۰ شهریور ماه اقدام به اسکان ۲خانواده از پرسنل انبارهای عمومی گمرک بندر لنگه در سویت غیر استاندارد و غیر قابل اسکان برای این خانواده ها در شرکت غرب می کند. سویتی که فقط برای مصرف داخلی و استفاده مدیرانی که به صورت شیفت در شرکت می مانند تاسیس شده بود.

حدیث رحیمی دختر ۴ ساله که فرزند یکی از این خانواده های اسکان داده شده است دچار برق گرفتگی شد که پس از حضور اورژانس در محل حادثه و علی رغم امداد و کمک های اولیه متاسفانه به علت شدت حادثه جان باخت.

طبق بررسی های کارشناسان و تیم ویژه هولدینگ انبارهای عمومی ایران مقصر اصلی این حادثه ظاهرا مدیرعامل شرکت غرب بوده که اقدام به پذیرش و اسکان نموده و باید بررسی های بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش جامعه خبر جنازه این دخترک عصر روز دوازدهم با پرواز ویژه به سوی بندرلنگه برای تشییع ارسال شد که گفته شده مسولان شرکت تلاش دارند تا شکایتی از سوی خانواده قربانی رخ ندهد.

بر اساس این گزارش داستان از این قرار بوده که آقای تزوال از همکاران سابق مدیرعامل و مسئول حفاظت فیزیکی شرکت گمرک غرب استان تهران روز دهم شهریورماه ۱۳۹۸ به واسطه دستور مدیرعامل همراه با خانواده اعم از (همسر و فرزندان خردسالشان و خانواده خواهرش یعنی والدین دختر فوت شده ) که برای درمان و سفر تفریحی به شمال به تهران سفر کرده بودند در یک سوئیت غیراستاندارد جنب آسایشگاه انتظامات در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب اسکان داده می شوند. در حالی که ورود خانواده و اسکان آنها در محیط عملیاتی و کارگاهی شرکت با توجه به موقعیت حساس گمرکی و مرز اقتصادی کشور و همچنین نبود زیرساخت های اولیه رفاهی بدون هماهنگی دفتر مرکزی ممنوع بوده است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار