اگرچه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری صبح  روز برگزاری مراسم تلاش‌هایی را برای حضور خبرنگاران  نمود' اما بی‌نتیجه ماند.
کد خبر: ۷۸۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 23 September 2019

تابناک هرمزگان، زینب  نورالدینی؛ در نخستین روز از آغاز  هفته‌ی «دفاع مقدس» اصحاب  رسانه استان جهت  تجدید  میثاق با شهداء و آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده پوشش  حداکثری  توانمندی، ظفرمندی جوانان برومند این مرز و  بوم در  رژه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بودند  تا  با انعکاس و پوشش خبری حداکثری از  اقتدار، صلابت و توان خلبانان نیروی هوایی و  زمینی،  سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در کنار افسران جنگ سخت در جبهه‌ی جنگ نرم نقش‌شان را ایفاء کنند که به  دلیل بهانه همیشگی «عدم هماهنگی» استانداری با  تیم  حفاظت رئیس مجلس شورای اسلامی که وی از جمله  سخنرانان ویژه این مراسم بود، جمعی از اصحاب رسانه استان از جمله خبرنگاران و عکاسان روزنامه‌های محلی  ندای هرمزگان و صبح  ساحل و ... از حضور در این مراسم  محروم گشتند.

باز هم استانداری مدیون خبرنگاران شد!

این در حالی است که عطف به سنوات قبل برگزاری رژه در  هرمزگان به لحاظ موقعیت استراتژیک و  وجود دریا' نسبت  به سایر استانها' همه ساله بطور خاص و با حضور مقامات  کشوری و لشگری برگزار می‌شود و حضور مقامی کشوری  دلیل بر غافلگیری و یا بهانه تراشیدن عدم‌آمادگی لازم نمی‌باشد.
در برخی استان‌ها گاها برای بزرگداشت آرمان‌های انقلاب  اسلامی شاهد دعوت و حضور خبرنگارانی از  دیگر  کشورها نیز هستیم ، با وجود اینکه طبق فراخوانهای موجود حضور در این مراسم برای عموم مردم بلامانع بوده است، منتظریم تا استانداری هرمزگان دلیل متقاعد کننده‌ای جهت ایجاد  محدودیت تکراری برای رسانه‌های خاص داشته باشد و در اسرع وقت پاسخگو  باشد.
اگرچه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری صبح  روز برگزاری مراسم تلاش‌هایی را برای حضور خبرنگاران  نمود' اما بی‌نتیجه ماند.
از سویی تیم حفاظت مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما اعلام کرد؛ استانداری و متولیان رسانه  در استان بایستی به ما  لیستی از خبرنگارانشان که نام شما در آن باشد' ارائه می‌کرد که متأسفانه اینکار انجام نشده 'در حالی که ما هیچ محدودیتی برای حضور حداکثری  خبرنگاران استان نداشتیم.
شایان ذکر است، در این مراسم که فرمانده کل ارتش، جانشین فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه، فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهانی از نیروی انتظامی، قرارگاه پدافند هوایی و هوافضای سپاه، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسوولان عالی رتبه کشوری و استانی شرکت داشتند.
نمایش یگان‌های نمونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی  اعم از  رزمی، لجستیک، هوایی، زمینی، دریایی، سطحی، زیر سطحی، برگزاری رژه هوایی  مشترک جنگنده‌های شکاری، تاکتیکی، شناسایی ترابری و سوخت رسان از جمله بخش‌های اعظم رژه در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار