شهدا
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور مراسم غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا روز پنجشنبه،۴ مهر با حضورخانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان و مسئولین دستگاه‌های مختلف، برگزار شد
کد خبر: ۷۸۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 28 September 2019
مزار مطهر شهدای استان مرکزی عطرافشانی شد
 
 
مرتضی انصاری فر مدیرکل بنیاد مرکزی به همراه کارکنان بنیاد با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک به مقام شهدا ادای احترام کردند.
وی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تقارن دفاع مقدس با ماه محرم الحرام، الهام بخش و پیام آور، پیام روشنی است  که می‌گوید، این شهدای عزیز افرادی هستند که اقتدا کردند به سید الشهدا (ع) و جان خود را فدای این انقلاب کردند.
وی خاطر نشان کرد: در سالگرد دفاع مقدس، با ارواح شهدا تجدید بیعت می‌کنیم که راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.
انصاری فر با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد؛ زیرا شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم جانشان از هویت دینی و ملی ما دفاع کردند.
وی در ادامه گفت: برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل کردند و هم مراسمی برای زدودن زنگار از دل‌های دنیوی خودمان است.
انصاری فر در پایان خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود چنان حماسه‌ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.
گفتنی است در این مراسم فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار