استراتژیست ارشد سابق دولت «دونالد ترامپ» از احتمال نامزدی «هیلاری کلینتون» از حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 03 October 2019

به گزارش روز گذشته (دوشنبه) روزنامه آمریکایی واشنگتن اگزمینر، «استیو بنن» گفته که هیلاری کلینتون در رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ شرکت می کند.

وی روز گذشته در مصاحبه با شبکه «فاکس بیزنس» افزود: دموکرات ها واهمه دارند که نامزدهای آنها در این دور ضعیف باشند و با توجه به مطرح بودن طرح استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا تلاش می کنند «انتخابات را از اعتبار ساقط کنند».

مدیر تبلیغات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ گفت: فکر می کنم که دموکرات ها در موضع ضعیفی قرار دارند. این مثل بازی شطرنج است آنها آماده هستند مهره رخ را برای سرنگونی مهره شاه قربانی کنند. آنها جو بایدن را وسط انداختند تا به ترامپ برسند و امیدوارند الیزابت وارن و حتی من فکر می کنم هیلاری کلینتون یا میشل بلومبرگ یا برخی دیگر از افراد میانه رو جلو بیاندازند.

بنن همچنین گفت: کلینتون هر کاری را این هفته انجام داد و با دخترش تور تبلیغاتی برای معرفی کتاب جدیدش موسوم به «زنان پرجرات» و «نامشروع خواندن» ترامپ به را انداخته است.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا که ۷۱ سال سن دارد گفته قصد ندارد در رقابت های انتخاباتی شرکت کند اما در عین حال تاکید کرده که حضور فعالی در جلوگیری از تلاش های ترامپ برای انتخاب دوباره خواهد داشت.

اظهارات بنن در حالی مطرح شده که تلاش های تازه برای استیضاح ترامپ آغاز شده است.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) اعلام کرد که این مجلس تلاش می کند رسما تحقیقات درباره اسیتضاح ترامپ را به دلیل تماس تلفنی با رئیس جمهور اوکراین آغاز کند.

ترامپ اتهامات درباره فشار بر همتای اوکراینی خود برای انجام تحقیقات درباره «هانتر بایدن» پسر جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات ها رد کرده است.

پلیس فدرال آمریکا در سال ۲۰۱۵ تحقیقات درباره استفاده کلینتون از سرور شخصی برای فعالیت های تجاری را در زمان تصدی وی به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا آغاز کرد اما به این نتیجه رسید این اقدام او بشدت غیرمحتانه بوده و او قصد نداشته انتخابات را نقض کند.

جنجال ها درباره ایمیل های کلینتون رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را تحت الشعاع قرار داد.  

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۳ آبان سال ۱۳۹۹ (چهارم نوامبر ۲۰۲۰)  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار