مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛ توقع کلام و رفتارهایی مشابه ما مطالبه گران بی ابزار را ندارند! ، آنهم صرفاً حرف و حرف و حرف بی عمل تا روز مانده به پایان دوره مسئولیتشان!، و در یک کلام : "مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛ توقع اشتباه گرفتن سوراخ دعا را ندارند!
کد خبر: ۷۸۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 11 October 2019

تابناک هرمزگان، محسن درستکار؛ تا بوده و نبوده ، "مطالبه گری" به معنای واقعی آن ، توقعی بوده از عوام و خواص الناس جامعه در برابر به اصطلاح مسئولین الناس!

مطالبه گری معکوس در هرمزگان!

اما از عجایب هرمزگان همیشه گرفتار مخلوقات عجیب خدا ! ، خصلت مطالبه گری متوقع از مردم نیز توسط برخی از بسیار محترمانمان! مصادره گردیده و شاهدیم که برخی از این دائم راضی ها از خود ! شبانه روز جلوی آینه سکنی گزیده و ۲۴ ساعته اعمال دائما خطای گذشته و حال خود را به اسم مطالبه‌گری فریاد و مردم را ساده‌لوح فرض کرده بابت این به اصطلاح مطالبه‌گری جدید! طلبکارانه خروار خروار منت می‌نهند و خود را چه نام‌ها که نمی نهند! ، اما دریغ از این برداشت‌های ساده‌ی عامه فهم که:"مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛ توقع عمل دارند نه داد و هواری که مشابه‌اش شنیده می‌شود دائما از خرد و کلانمان!" مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛ توقع رد و تأیید در عمل دارند ، نه صرفاً اعلام تخلف و تقلب در حوزه اختیارات خود!
"مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛ توقع ارائه طرح و تصویب قانونی رفع مشکلات مردم در جایگاه قانونگذاری خود را دارند ، نه پر کردن فضای مجازی و حقیقی از اعلام روزمره مشکلات دامن‌گیرمان که کودک شیرخوار و آلزایمر گرفته پیرمان نیز ورد زبانشان است، "مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛توقع مطالبه‌پذیر بودن و عمل کردن در حوزه اختیاراتش را دارند نه طلبکاری و دائماً حرف تحویل دادن بجای عمل! "مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛ توقع کلام و رفتارهایی مشابه ما مطالبه گران بی ابزار را ندارند! ، آنهم صرفاً حرف و حرف و حرف بی عمل تا روز مانده به پایان دوره مسئولیتشان!، و در یک کلام : "مردم از کسی که قدرت و اختیار و ابزار قانونی در دست است ؛ توقع اشتباه گرفتن سوراخ دعا را ندارند!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
درست است جناب استاد درستکار مطالبه گری از سمت مردم بطرف مسئولان و نمایندگان است نه خودشان که مسئول هستند نمایندگان چه چیزی از چه کسی مطالبه می کنند و خودشان را مطالبه گر می نامند این مصادره یک عنوان هست یا فریب افکار عمومی ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار