کد خبر: ۷۸۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ 12 October 2019

سلام، شنیدار مصاحبه جنجالی حضرتعالی بودم نه به عنوان سخنگوی افرادی که در مصاحبه تان مورد خطاب قرارشان دادید بلکه در مقام یک شهروند که حق دارد نسبت به عملکرد و رفتار حقوقی نماینده خویش نظارت داشته باشد ، به ان مصاحبه معترض بوده و با شمابزرگوار سخنی دارم
حضرتعالی در مصاحبه یک‌ساعته تصویری اخیرتان بیان داشتید که ، در جلسه یا جلساتی از شورای شهر بدلیل اینکه قرار بود در ان جلسه بر علیه مردم مصوبه‌ای تصویب پذیرد حضور پیدا نکردید.
جا داشت در تکمیل اظهاراتتان یک مورد از آن پیشنهاداتی که قرار بود به ضرر مردم تصویب شود را مطرح می‌کردید.
ادعای شما مستندی نداشت و نمی‌تواند مورد پذیرش بنده قرار بگیرد.
بنده با تکیه بر قانون به عنوان یک شهروند از حضرتعالی میخواهم که از این پس در تمامی جلسات شورا حاضر شوید و مدافع حقوق مردم باشیدنه تارک یا فراری از آن تااحتمالا"بتوانیداز تضییع حقوق شهروندان با قاطعیت جلوگیری کنید فرض محال بر اینکه پیشنهادی بر خلاف یا در تضاد قانون و به ضرر مردم هم تصویب شودشما که چندین دوره در کمیسیون حقوقی تشریف داشتید میدانید که شهروندان میتوانند مستند به بند ۱ ماده ۱۲ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوبه ۱۳۹۲/۰۳/۲۵ و ماده ۸۸ همان قانون نسبت به ابطال مصوبات شهرداری یا شورای شهر در دیوان عدالت اداری اقدام کنند ؟
فقط کافی است که حضرتعالی برابر انچه وظیفه دارید مردم را از طریق رسانه ها در جریان قرار دهید فلذا با وجود چنین قانونی نگرانی شما کاملا بیهوده است. اگر همکارانتان رفتار شما را الگو قرار دهند یعنی در جلسات شورا حضور پیدا نکنند بعدا بهانه بیاورند که قرار بود در جلسه بر علیه مردم مصوبه داشته باشیم آنگاه تکلیف مردم چه میتواند باشد؟
جناب دانش شما خواسته یا ناخواسته در طول مصاحبه تان از خود چهره ای کاملا دلسوز ، متعهد ، باوفا ، قانونمند و انسانی شریف انهم بدون کوچکترین خطا و اشتباه به نمایش گذاشتید و چهره سایر همکارانتان (از جمله اقایان اسلام باوقار و سرکار خانم ارامش)را بعنوان اعضایی ناتوان ، سودجو ، مکار ، عهدشکن ، جاه طلب و ضعیف به مردم معرفی کردید ایا میدانید با خدشه وارد کردن باعتبار و ارزش همکاران شخصیت چندگانه و متزلزل خود را پر رنگ تر ازآنچه هست به نمایش گذاشتید؟
جناب اقای دانش جای تاثراست که بگویم شما معنی و مفهوم راز داری راهم نمیدانید ؟
اگر احدی از همکارانتان نزد شما گریه کرده و اشک ریختند و یا درد دلی کردند دلیلی وجود ندارد که رفتار معصومانه و توام با اعتماد ان فرد را در انظار عمومی بازگو ومطرح کنید. شما از اینکه سرکار خانم آرامش پایبند به تصمیمات جمع شما نبودند گلایه مندید ایا افشا کردن راز دیگران عدم پایبندی شما به اصول بدیهی اخلاقی را اثبات نمی‌کند ؟
به نظرخودتان چه تفاوتی بین رفتار ناپسند شما و رفتار خانم ارامش وجود دارد ؟ «هر چند تا اثبات بی تعهدی خانم ارامش راه درازی در پیش دارید»
شما خروج خانم ارامش از تیمتان را خلاف اخلاق میدانید چرا خروج سرکار خانم جراره از جمع رقیب را یک حرکت درست و عین اخلاق میدانید؟
آیا می‌دانید خارج شدن خانم جراره از تیم رقیب چه خسارت‌های معنوی به آنان وارد کرده است ؟
اینکه شما به عضویت یک فرد در چندین کمیسیون مخالف هستید چرا تا به امروز نسبت به اصلاح آئین نامه اقدام نکردید اگر اقدامی از ناحیه شما در این مورد صورت گرفته لطفاً مستندات آنرا منتشر کنید . به این فکر نکردید که شاید شما بدلیل سن بالایی که دارید توان عضویت در چندین کمیسیون را ندارید ولی شاید سایر همکارانتان توانایی عضویت در چندین کمیسیون را دارند بنابراین عضویت سرکار خانم آرامش در چندین کمیسیون نه خلاف قانون است و نه با قانون و آئین نامه شوراها در تضاد است پس دلیلی برای نگرانی شما وجود ندارد.
شما فرمودین که خانم آرامش تخصص عمران ندارند بنابراین با ریاست ایشان در کمیسیون عمران مخالف بودید ، از اینکه تمامی رئسای کمیسیونها تخصصی باشند با شما کاملاً موافق هستم ولی آیا حضرتعالی هیچ‌گاه در طول عضویت‌تان در شورا با رئیس شدن عضو‌ غیر متخصص موافق نبوده‌اید؟ و اگر مستندا توافقتان اثبات شود متناقض عمل کردنتان را چگونه توجیه می‌کنید ؟
از خداوند منان عاقبت بخیری شما و تک تک شهروندانم را آرزومندم
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
یک مطلب با رویکرد کاملا سیاسی بدون حق به جانب بودن و فقط سعی در تخریب شخص.
خداقوت تابناکی ها
کمی از واقعیت ها را دوباره پوشش دهید حواشی شورای شهر زیاد است.
اگر مرد هستید یقه سناتور رو بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بسیار عالی . بسیار عالی . بسیار عالی .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار