تقوی : در حوزه مدیریتی هیچ ارتباطی با هیچکدام از نمایندگان استان ندارم و اساسا در حوزه کاری، نمایندگان خیلی نفوذ نخواهد داشت چرا که ثبت احوال همانند سایر دستگاه ها نیست و همیشه بدون حاشیه و تخصصی بوده است و هیچ وقت هیچ کدام از نمایندگان محترم دخالت نداشته اند.
کد خبر: ۷۸۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 17 October 2019

روز گذشته خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبری منتشر شد که بر اساس آن رئیس اداره ثبت و احوال معزول شهرستان دنا دست به افشاگری زده بود . (افشاگری رئیس ثبت احوال شهرستان دنا بر علیه مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه و بویر احمد بعد از لغو حکم خود) پس از این افشاگری ، سید محمد علی تقوی مدیر کل ثبت احوال در گفتگویی با یک سایت محلی موارد مطرح شده را رد کرده است.
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالب منتشر شده توسط رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دنا کذب محض است و بنا به یکسری تخلفات اداری که قطعاً درون سازمانی است تا کنون نخواستیم و نمی خواهیم بیرون درج شود با وی مدارا کردیم. 
تقوی در ادامه افزود: نامه منتشر شده وی مربوط به تیرماه سال جاری است و قطعا در همان زمان اگر می خواستیم وی را عزل می کردیم و به خاطر برخی تخلفات وی را عزل کردیم. 
مدیرکل ثبت احوال استان با اظهارگلایه مندی شدید از رسانه ها گفت: انتظار داشتیم رسانه ها به وظایف خود درست عمل کنند و صحت و سقم یک مسئله را به درستی جویا شوند که این مسئله حق الناس است و در راستای حقوق شهروندی باید شفاف سازی صورت می گرفت و این کار اخلاقی نبود.
 وی که با پایگاه صبح زاگرس این گفتگو را انجام داده است ، در ادامه تاکیدکرد: مطالب وی کاملا نادرست است و به هیچ وجه نمایندگان از ما حرف شنوی نخواهند داشت و اتفاقا خود این فرد به دنبال نمایندگان بود و به نتیجه نرسیده است.
تقوی در ادامه اظهارکرد: در حوزه مدیریتی هیچ ارتباطی با هیچکدام از نمایندگان استان ندارم و اساسا در حوزه کاری، نمایندگان خیلی نفوذ نخواهد داشت چرا که ثبت احوال همانند سایر دستگاه ها نیست و همیشه بدون حاشیه و تخصصی بوده است و هیچ وقت هیچ کدام از نمایندگان محترم دخالت نداشته اند.
مدیرکل ثبت احوال استان گفت: خیلی از مسائل محرمانه است و بیشتر مسائل مطرح شده از سوی ایشان مربوط به این نامه منتشر شده نیست و برخی از ادعا های وی از سوی سازمان مرکزی نیز کذب تلقی شده است.
وی گفت: عزل وی تنها بهانه برای مطرح شدن این مباحث است و بدون شک عزل وی ناشی از برخی تخلفات اداری است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
اگر سازمان تخصصی ست چرا از جهاد کشاورزی براش مدیر آوردن و چرا بگفته خودتون از تخلفات ایشون چشم پوشی میکردید
بهشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
تقوی ثبت احوال رو از هم پاشیدی لطفا برگرد به سازمان خودت همون جهاد کشاورزی.
ما از خیر توگذشتیم شر مرسان
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
تقوی ار ایگی هر چی داری هم ایسو رو کن مساله اینکه چیزی در چنته نداری متعصفانه تو مردم را ساده انگاشته ای وگرنه مردم خیییلی آگاهند ار چی بیت هم جهاد پست ایگروتی
مردم فهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
آقای تقوی با این حرفا نظر مردم نسبت به عدم صلاحیت و نالایقی شما عوض نمیشه و شما هم نمی تونید به واسطه ی تهمت هایی که به مدیر ثبت احوال شهرستان دنا می زنید ضعف مدیریتی و تخلفات خودتون رو بپوشید
ما مردم از آقای کاظمی کمال قدردانی رو داریم که با شجاعت و قلم زیباشون دست به افشاگری زدن
البته آقای تقوی اگر شایستگی داشتن در همون جهاد کشاورزی موفق بودن و همون جا پست می گرفتن
سی سخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
جناب کاظمی بسیار نیروی توانمند و اخلاقی و کاری هستند
با این بگم نگم ها اقای تقوی نتیجه ای نمیگیرید
با رفتن استاندار خادمی پسر خاله محترمتان شما هم همان زمات باید میرفتید
این بدبختی ها نتیجه پسر خاله بازی ها و ناکارامدی خادمی در انتخاب مدیران کل بی کفایت است
جناب کاظمی هم به استراحت نیاز دارن
درود بر کاظمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
اتفاقا سیاسی ترین مدیر تاریخ ثبت احوال هستی حتی از مسئول دفتر نمایندگان حساب میبری و کلا نگاهت به بیرون هست تا دورن دستگاه. اسم نناینده بیاد تنت میلرزه
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
حرفات درست نیست جناب تقوی هم حرف شنویی داری وهم پ......... نزد نماینده ها مگه ثبت احوال دنا چی داشت که توش تخلف بشه مالی یا سجلی
ایشون جناب کاظمی آدم واردی است به کارش مسلطه این شما هستید که فقط از.......بذر میدونید
................................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
آخ سی تقوی تا بینم کی با شرمندگی بزنی ودر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار