امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: نه در دوران هشت سال دفاع مقدس و نه در ایام اربعین حق مهران به خوبی ادا نشده، می‌طلبد این امر مهم مورد توجه مسوولان استانی و کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۷۸۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 18 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام شمس‌الله صفرلکی  گفت: یکی از مسائل تقوا در زندگی ما، تقوای قلم است و خداوند متعال درآیات قرآن به آن قسم خورده، حفظ و ارزش قلم از مهمترین ابعاد تقوا است که رعایت آن بر همه ما ضروری است.

وی افزود: بسیاری از معضلات در جامعه کنونی ما از جهالت است، جامعه اسلامی در زمان امام حسین(ع) در جهل و گمراهی غرق بودند که این امام بزرگوار با نثار خون خود مردم را از این جهالت نجات داد.

امام جمعه موقت ایلام بیان کرد: در مباحث اقتصادی کنونی جامعه برخی مسوولان جاهلانه با این موضوع برخورد می‌کنند، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را گوش نمی‌دهند، جمهوری اسلامی بعد ۴۰ سال تجربه حق اشتباه در بسیاری از مسائل در برابر دشمن را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری روح‌الله زم مدیر کانال آمدنیوز توسط سپاه پاسداران نوید خوشی برای مردم است، باید کسانی که با وی در تماس بوده و در پی ایجاد اغتشاش در کشور بوده شناسایی و مجازات شوند.

صفرلکی تصریح کرد: تجاوز ترکیه به سوریه و کشتن کردهای بی‌گناه همواره از سوی ما محکوم می‌شود، از کودکان کرد حمایت می‌شود اما نه از گروهک‌های کردی که با آمریکا هم‌پیمان هستند.

وی اذعان کرد: نه در دوران هشت سال دفاع مقدس و نه در ایام اربعین حق مهران به خوبی ادا نشده، می‌طلبد این امر مهم مورد توجه مسوولان استانی و کشور قرار گیرد.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: متاسفانه برخی کارگران شرکت‌های ادارات استان چند ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند، این موضوع بی عدالتی در حق زنان و کودکان این افراد است.

وی یادآور شد: همه مسوولان استانی و مردم شریف ایلام در راستای برگزاری کنگره بزرگ اربعین در استان تلاش می‌کنند، و تشکر از این افراد امر لازم و ضروری است./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار