رئیس پلیس راه خوزستان:
 رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به کشته شدن ۲ زائر اربعین حسینی در یک حادثه رانندگی در مسیر اهواز گفت: بررسی‌های کارشناسی پلیس ، خواب آلودگی راننده پراید حامل این زائران را علت بروز این سانحه اعلام کرده است.
کد خبر: ۷۸۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 20 October 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: این حادثه در ساعت ۶صبح امروز در مسیر خرمشهر-اهواز رخ داده و علاوه بر این دو کشته ، هشت نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه دلیل عمده تصادفهای زائران در یکماه اخیر در استان خواب آلودگی راننده بوده ،افزود: در این حادثه که در کیلومتر ۲۵ محور خرمشهر به اهواز رخ داد، راننده پراید حامل زائران که از مرز شلمچه به سمت خرمشهر در حال حرکت بود به دلیل خواب آلودگی وارد باند مخالف شد و با یک دستگاه پراید دیگر که حامل سرنشینان بومی استان ، برخورد کرد.

بر اساس این گزارش، ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد مصدومان حادثه برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان‌های ولیعصر خرمشهر و آیت الله  طالقانی آبادان انتقال یافتند.

عماد سواعدی ۱۱ ساله، فاطمه آیزین پنج ساله، عرفان دژان پور ۱۴ ساله، مصطفی آژین ۳۲ ساله، فرهاد دژم پور ۴۱ ساله، صدیقه ایمانی ۳۱ ساله مصدومانی هستند که شناسایی شده اند ، این درحالی است که هویت دو نفر دیگر از مصدومان همچنان نامشخص است.

دو کشته شده این حادثه نیز "شهرام موسوی"  و یک مجهول الهویه اعلام شدند.

مرز شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی زائران اربعین حسینی بعد از مرز مهران است که در اربعین امسال بعد از مهران شاهد بیشترین تردد زائران بوده است.

مجموع زائران ایرانی بازگشته از مرز شلمچه ۶۸ هزار و ۶۱۰ نفر اعلام شده و طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۸۱ هزار و ۴۴۵ نفر از مرز شلمچه تردد ثبت شده که از این تعداد یکهزار و ۳۲۹ تبعه خارجی هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار