کد خبر: ۷۹۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 20 October 2019

همه نوع کسب محبوبیتی را دیده بودیم ، الا کسب محبوبیت زورکی ، آنهم از ناحیه منادیان مطالبه گری! به شیوه پرخاشگری و خفه نمودن منتقدین!
قبل از هر چیز از کلیه کسانی که با فرهنگ و ادبیات خاص خود! این حقیر را هم شأن خود! خطاب و مورد لطف! قرار داده‌اند ، عذرخواهی می‌کنم که تربیت خانوادگی‌ام به گونه ای بوده که نمیتوانم به سبک خودشان جوابگوی آن عزیزان باشم ، انشاالله که با خواندن این سطور و ارائه ادله ، لااقل بیش از این ذهن مردم را نسبت به خود بدبین نکنند.
پیشاپیش اعلام میکنم که به تمام نظرات منتقدین به مطالبم در گذشته و حال و آینده احترام گذاشته و میگذارم و به آنها حق میدهم که نظری کاملاً مخالف با نظرم داشته باشند حتی اگر توأم با بدترین توهینها و اتهامات باشد و از این بابت نه گله‌ای داشته و دارم و نه طلب عذرخواهی ، چون به همان میزان که توقع دارم به مطالب و نگارش محترمانه ام احترام گذاشته شود ، به هر گونه مطلبی حتی مطالب توهین آمیز و اتهامی و نویسنده آنها احترام میگذارم و اعتراضی هم نمیکنم فقط لازم میدانم صرفاً جهت روشن شدن موضوع برای آنان که در پی کشف حقیقتند مواردی را به عرض عزیزان برسانم :
اولا برداشت از وضعیت فعلی آراء برخی عزیزان نامبرده صرفآ به تجربه ۳۰ ساله انتخاباتی این حقیر بوده که مثل بسیاری از نظریات دیگر دوستان می‌تواند نظری درست یا اشتباه باشد (بنابراین ، اینهمه برآشفتگی چرا!) و اسم نبردن از برخی کاندیداهای احتمالی در این مقوله نیز صرفاً بخاطر عدم اعلام از حضور یا حضورکم رنگشان بوده یا بی اطلاعی من و بس
ثانیاً در عجبم چرا فقط نزدیکان جناب حاج «احمد مرادی» عزیز ، به محض شنیدن یا احساس کوچکترین شائبه انتقادی ، فورآ با شدیدترین الفاظ و اتهامات به فرد منتقد ، حمله می‌کنند و منتقدین را به باد ناسزا و فحش می‌گیرند ولی از ناحیه طرفداران سایر کاندیداها و نمایندگان هرگز چنین مسائلی شاهد نیستیم!؟
به راستی از ناحیه نزدیکان کسی که او را اصطلاحآ پدر مطالبه استان نام نهاده اند و ایشان بصورت شبانه روزی در حال بد و بیراه گفتن و انتقاد از زمین و زمان و محکوم کردن دیگران (حتی بخاطر اشتباهات خودش!)هست ، درست است که اینگونه نه خودش و نه نزدیکانش تاب و تحمل کوچکترین اظهارنظری را نداشته باشند ، مگر ایشان به درجه پیامبری یا امام معصومی رسیده‌اند و ما نمیدانیم و او معصوم از خطا و اشتباهند که نمی‌شود حتی اسمش را برد!؟
لطفاً یکبار دیگر متن این حقیر را مرور کنید
"گفته ام : در بین عامه مردم نسبت به بقیه نمایندگان ریزش آراء کمتری داشته است"
کجای این حرف تخریب بوده!؟
گفته ام : بسیاری از افراد با نفوذ رای بالا از حاشیه او پراکنده شده‌اند
مگر افراد با نفوذ رأی بالا ، نمی‌توانند همان کاندیداهای معترض شوراها باشند که معتقدند آقای مرادی به محض رسیدن به هدفش ، پشت آنها را خالی کرد و انتخاباتی که خودش هنوز هم معتقد به تخلفات و تقلبات صد در صدی در تمام صندوق‌های بازشماری شده‌اش هست را تأیید کرد!؟(انشاالله در جای خود توضیح کامل خواهم داد)
گفته ام : برخی‌ها بخاطر مخالفتش با مدیریت بومی‌ها و روی کار آوردن دیگران دیگر از او حمایت نمی‌کنند
مگر غیر از این است که ایشان صراحتآ با مدیرکلی مهدی جهانبخش بر اداره کل تربیت بدنی استان مخالفت کردند(فایل صوت و تصویر آن موجود است) و بجای آن جناب امیاری را بر کرسی نشاندند!؟
در پایان هم اشاره کرده ام اگر میخواهند مجدداً بر کرسی سبز مجلس تکیه زنند باید در فرصت باقی مانده تمهیداتی اتخاذ نمایند تا این ریزش آراء را که می‌تواند منجربه بازماندنشان از مجلس گردد جبران نمایند
اگر این حرف و پیشنهادم بد بوده عذرخواهی میکنم
این موضعگیری‌های هر از چندگاه و عجیب و غریب نزدیکان جناب مرادی عزیز در برابر کوچکترین انتقادات مردم ، باعث شد که این حقیر هم به شک بیفتم که یا من دارم اشتباه میکنم یا نزدیکان ایشان که زیادی ذوب در جنای مرادی شده‌اند و متوجه اشتباهات ایشان نمی‌شوند
لذا با این وضعیت، لازم که نه ، بلکه واجب می بینم که دانسته هایم را در مورد عملکرد جناب مرادی عزیز مستندآ خدمت عزیزان تقدیم نمایم تا شما عزیزان منصف ، تشخیص دهید که من بد فکر می‌کنم یا ایشان در برخی موارد بد عمل می‌کنند ، (ان شاالله به زودی با سلسله بحث‌هایی در مورد عملکرد نمایندگان عزیز بالاخص جناب مرادی بزرگوار در خدمت عزیزان خواهیم بود) من الله توفیق برای همه نزدیکان جنابشان
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار