معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: روابط عمومی‌ها در هر سازمان و نهادی وظیفه اطلاع رسانی شفاف و دقیق و فرهنگ سازی برای مخاطبان و عموم مردم را بر عهده دارند، و رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به محیط زیست و سایر حوزه های اجتماعی نیز موجب شده این عناصر ارتباطی از توجیه گری به عمل گرایی تغییر جهت دهند.
کد خبر: ۷۹۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱ 21 October 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا،  عیسی کلانتری در پیامی به گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی حفاظت محیط زیست کشور در استان کرمان افزود: از آنجایی که وظیفه روابط عمومی، برنامه ریزی هماهنگی و اجرای فعالیت های ارتباطی و رسانه ای سازمان است، لازم است که این فرایندها، مبتنی بر اصول علمی و کاربردی این حوزه باشد و در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، به عنوان اصلی ترین مسیر ارتباطی سازمان، فضای گفت و گو و تعامل با رسانه ها، بخصوص سازمان های مردم نهاد و آحاد جامعه از جانب روابط عمومی هموار شود.

وی ادامه می دهد، در این مسیر، هر تلاش صادقانه ای که منجر به تقویت روحیه خودباوری و هم افزایی ظرفیت های پراکنده موجود در کشور شود، شایسته تقدیر است. کلانتری در خاتمه ضمن تاکید بر نقش محوری آموزش های تخصصی در حوزه بهسازی فعالیت ها و عملکردهای سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار امیدواری کرده ارتقای کمی و کیفی عملکرد روابط عمومی های استانی و ستاد سازمان در مسیر اعتلای محیط زیست کشور، بیش از پیش محقق شود.

همایش یکروزه و سراسری روابط عمومی سازمان های حفاظت و محیط زیست کشور بمنظور ارتقای سطح آموزش کارکنان روابط عمومی در راستای تنویر افکار عمومی در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار