رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی، شورای شهر و مدیریت شهری برای جذب توریست سلامت تاکید کرد و اراده اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر این است تا احداث شهرک سلامت در شهر همدان تسریع یابد.
کد خبر: ۷۹۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ 21 October 2019
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی، شورای شهر و مدیریت شهری برای جذب توریست سلامت تاکید کرد.

به گزارش تابناک همدان، از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ حسین قراباغی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: اراده اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر این است تا احداث شهرک سلامت در شهر همدان تسریع یابد.

وی ادامه داد: سلسله جلسه‌هایی نیز با یک شرکت فعال گردشگری سلامت به عنوان انجمن دوستی #ایران و #عراق انجام شده است که این شرکت گردشگری در ایران ثبت قانونی شده است.

قراباغی افزود: البته هماهنگی‌هایی نیز صورت گرفته است تا شرکت مورد نظر از زیرساخت‌های درمانی و پزشکی شهر همدان بازدید داشته باشند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان همچنین گفت: برای اجرایی شدن این مهم نیازمند همراهی و همدلی بیشتری هستیم.

وی در ادامه جابجایی مطب پزشکان در خیابان بوعلی را ضروری دانست.

 حیدری مقدم: خواستار تخفیف مناسب برای ساخت مراکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان نیز در این دیدار از عدم توجه به بخش خصوصی در حوزه درمان انتقاد کرد.

رشید حیدری مقدم؛ تصویب اعمال ضرایب رایگان برای احداث هتل‌ها توسط شورای شهر همدان را ارزشمند دانست و خواستار لحاظ تخفیف‌های مناسب برای ساخت مراکز بیمارستانی و درمانگاه‌های خصوصی؛ در تعرفه عوارض سال ۹۹ در شورا شد.

همکاری مشترک علوم‌پزشکی و مدیریت‌شهری برای جذب توریست سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار