2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا، نیمه نخست امسال برای حمایت از زندانیان آزاد شده خراسان جنوبی پرداخت شد.
کد خبر: ۷۹۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 22 October 2019

رئیس مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان پرداخت تسهیلاتی حمایتی به زندانیان آزاد شده خراسان جنوبیگفت: این تسهیلات به یازده زندانی آزاد شده پرداخت شده تا برای ایجاد اشتغال برای خود هزینه کنند.
الوندی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، 106 نفر نیز برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی معرفی شدند.
وی با بیان اینکه بیشتر شغلهای ایجاد شده در بخش خدمات است افزود: زندانیان به دلیل داشتن سوء پیشینه و محروم بودن از دریافت پروانه کسب، نمی توانند در مشاغل تولیدی و صنفی مشغول بکار شوند.
رئیس مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانهای استان با اشاره به زیرپوشش قرار داشتن 94 زندانی آزاد شده  در سال جاری افزود: در این مدت 214 سبد کالا، بسته فرهنگی و لوازم التحریر بین خانواده زندانیان توزیع شد.
الوندی گفت: همچنین در راستای حمایت از خانواده زندانیان و ارتقاء سلامت آنها 86 مورد ویزیت رایگان انجام و 72 مورد کارگاه آموزشی برای آگاه سازی خانواده های آنان برگزار شد.

وی رسیدگی به وضع خانواده زندانیان و زندانیان آزاد شده را برای پیشگیری از آسیب‌ها و جلوگیری از بازگشت مجدد آنها به زندان از اولویت هاست افزود: اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها در چهار حوزه خانواده زندانیان ، زندانیان آزاد شده ، کودکان و نوجوانان زیر 18 سال و مددکاری اجتماعی فعال است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار