گلایه خانواده فرد متوفی در بیمارستان محمدی بندرعباس؛
خانواده فردی که روز ۲۲مهر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بر اثر سقوط از تخت جان خود را از دست داده است، از چگونگی برخورد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گلایه کرده و گرفتن هزینه هایی مانند کاور جسد یا سی تی اسکن که بعد از سقوط بیمار انجام شده را مایه تعجب دانستند.
کد خبر: ۷۹۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 16 October 2019

مختار چشم به راه فرزند مرحوم اسحاق چشم به راه روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا دفتر بندرعباس ضمن تشریح حادثه اظهار داشت: پدر ما پس از عمل جراحی در بیمارستان شهید محمدی در بخش ریکاوری از تخت سقوط کرد و بر اثر ضربه مغزی ناشی از آن جان خود را از دست داد.

هزینه مرگی که خود سبب ساز آن بودند را از ما گرفتند

وی ادامه داد: هرچند در حال پیگیری قضایی و حقوقی موضوع هستیم اما آن را یک اتفاق ناخواسته می دانیم و آنچه قابل درک و پذیرش نیست؛ چگونگی برخورد بیمارستان با خانواده فرد فوت شده است.

فرزند فرد متوفی اضافه کرد: حداقل انتظار ما از ریاست بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دلجویی از خانواده بود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه هنگام گرفتن صورتحساب برای ترخیص جسد از سردخانه متوجه شدیم هزینه کارهای انجام شده پس از حادثه را نیز در صورتحساب آورده اند.

مختار چشم به راه افزود: مطالبه هزینه مواردی مانند کاور جسد یا سی تی اسکن پس از ضربه مغزی و خدمات انتقال خون و نوار قلب و اکو با هیچ منطق اخلاقی و مدیریتی در چنین موردی سازگار نیست.

وی تصریح کرد: خانواده هیچ بحثی روی مبلغ قید شده در صورتحساب ندارد، اما درخواست حتی یک ریال هزینه از خانواده فردی که بر اثر سهل انگاری عوامل بیمارستان دچار ضربه مغزی شده، قابل درک نیست.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی که روز گذشته(سه شنبه ۲۳مهر) در گفت و گو با ایرنا اصل حادثه را تایید کرده بود، صدور چنین صورتحسابی را نیز تایید کرد.

دکتر فاطمه نوروزیان روز چهارشنبه پس از پیگیری های ایرنا اظهار داشت: طبق گفته رئیس بیمارستان شهید محمدی، حسابداری از ماجرا بی خبر بوده و طبق معمول صورتحساب صادر کرده است.

وی ادامه داد: رییس بیمارستان به اشتباه بودن این عمل اذعان و اظهار داشته: بیمارستان باید حسابداری را در جریان موضوع قرار می داد تا هیچ صورتحسابی در این پرونده صادر نشود.

مردی که برای عمل جراحی" فتق " به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مراجعه کرده بود، بر اثر سقوط از تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

این حادثه روز دوشنبه ۲۲مهر ، پس از عمل جراحی و در بخش ریکاوری رخ داد و این بیمار بر اثر سقوط از تخت، دچار خونریزی مغزی شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار