روزنامه های استانی همشهری دیگر نمی‌شوند. روزنامه نگاران و خبرنگاران همشهری نیز از تعطیلی همشهری استانها خبر می‌دهند. همشهری استان ها به صورت روزانه، روزنامه‌ی اختصاصی هر استان را به عنوان ضمیمه روزنامه اصلی منتشر می کرد.
کد خبر: ۷۹۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 23 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ همشهری استان‌ها،از مدتی پیش چند ماهی به صورت آنلاین منتشر می‌شد و به دلیل مشکلات کاغذ و گرانی، انتشار نسخه کاغذی متوقف شد. احسان مدی سرپرست روزنامه همشهری استان همدان درباره تغییرات بخش استانی این رسانه، به ایسنا گفت: با روی کار آمدن تیم جدید و تقبل نکردن هزینه‌های چاپ به علت افزایش هزینه کاغذ، بخش استانی روزنامه همشهری در کل کشور تعطیل شده است. در حال حاضر تمامی نمایندگی های شهرستانها زیرنظر همشهری از طریق سایت و کانال خبری استانی در حال فعالیت هستند.

در همین زمینه سلمان زند دبیر همشهری کردستان و کرمانشاه نیز به خبرگزاری کرد پرس گفت: «به دلیل مشکلات مالی برای چاپ روزنامه و دیگر موارد، مدتی چاپ روزنامه تعطیل شد و تنها به صورت فایل الکترونیکی «پی دی اف» در کانال تلگرامی همشهری کردستان منتشر می‌شد.»

به گفته سلمان زند در حال حاضر این روزنامه دیگر به شیوه الکترونیکی یا همان «پی دی اف» هم کار نمی شود و در واقع همشهری کردستان و کرمانشاه به طور کامل تعطیل شد.

روزنامه همشهری در اوایل سال جاری نیز با تعدیل گسترده نیروهای خود خبرساز شده بود.
منبع: فرارو
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار