کد خبر: ۷۹۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 05 November 2019

حسن امینی معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس گفت: طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس، گزارشی مبنی بر گازگرفتگی ۴ نفر در کشتی صیادی در ساعت 17:58 روز یک شنبه ۱۲ آبان اطلاع داده شد.

پس از اعلام، بلافاصله تیم های امدادی آتش نشانان از ایستگاه های شماره 1 و 8 به محل حادثه اعزام شدند؛ از آنجا که اطلاع رسانی از طریق بیسیم صورت پذیرفته بود، موتورخانه‌های ۶ کشتی صیادی که در کنار هم واقع شده بودند را مورد بررسی قراردادند و سرانجام در یکی از کشتی ها، به محل حادثه رسیدند.

متاسفانه در این حادثه، ۴ برادر در موتورخانه کشتی صیادی حضور داشتند که سه نفر از آنها در اثر استنشاق گاز جان خود را از دست دادند و یک نفر از آنها که به مسمومیت گازی دچار شده بود، توسط نیروهای امدادی آتش نشانان نجات داده و به بیمارستان منتقل شد.

دیروز مرگ ۳ برادر امروز مرگ یک نفر دیگر در اسکله صیادی بندرعباس

بی احتیاطی در کشتی صیادی که در کنار کشتی صیادی دیروز که ۳ نفر در آن کشته شدند، یک کشته بر جای گذاشت.

آتش نشانی: طی مراجعه حضوری در ایستگاه آتش نشانی شماره 8 بندرعباس ، گزارشی مبنی بر برق گرفتگی یک نفر در کشتی صیادی در اسکله صیادی پشت شهر اطلاع داده شد.

پس از اطلاع، بلافاصله تیم های امدادی آتش نشانان از ایستگاه شماره ، 8 ،طی 1 دقیقه و در ساعت 20:46 به محل حادثه رسیدند، این کشتی صیادی در نزدیکی کشتی حادثه روز گذشته قرار داشت.

متاسفانه در این حادثه که در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری رخ داده بود، فردی 33 ساله در حین تعمیر گاز برقی دچار برق گرفتگی می شود و در دم جان می سپارد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار