در جریان سفر علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به بخش توکهور و هشتبندی، ده ها نفر از مردم این بخش ، مشکلات و مطالبات خود را با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان در میان گذاشتند.
کد خبر: ۷۹۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 05 November 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، در جریان سفر علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به بخش توکهور و هشتبندی، ده ها نفر از مردم این بخش ، مشکلات و مطالبات خود را با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان در میان گذاشتند.

 

بررسی مشکلات اهالی توکهور و هشتبندی در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

این دیدار که در محل مسجد جامع شهر هشتبندی برگزار شد ، بیش از سه ساعت به طول انجامید و هر یک از مراجعان درخواست‌های خود را با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان در میان گذاشتند.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولین قضایی استان پس از بررسی درخواست های مردم، درخصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر نمودند.

در این ملاقات مردمی، علاوه بر رییس کل دادگستری استان هرمزگان، رئیس شوراهای حل اختلاف استان و رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب نیز حضور داشتند.

توکهور و هشت بندی، منطقه‌ای در ۶۰ کیلومتری شهرستان میناب و ۱۶۳ کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان است که بر اساس تقسیمات کشوری از توابع شهرستان میناب محسوب می گردد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار