کد خبر: ۷۹۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ 05 November 2019

به نوشته تجارت جنوب، زهرا یعقوب نژاد به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان منصوب شد.

وی مدیرکل پیشین بانوان و خانواده استانداری هرمزگان بود که البته فریدون همتی از او به عنوان یک نیروی توانمند در هرمزگان یاد کرده بود اما پستی به او نداد و وی این اواخر معاون مدیرکل اجتماعی استانداری بود.

یعقوب‌نژاد از سال۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ در استان هرمزگان مشغول به کار بود.

مدیرکل پیشین بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در گیلان سمت گرفت

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
جای تاسف داره یک مدیرکل غیر بومی در راس مدیرکل بانوان باشه، این موضوع الان هم تغییر نکرده و همچنان مدیرکل بانوان غیربومی است . درد بانوان استان رو باید یک زن بومی باشه تا بفهمه و درک کنه.
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
مدیرکل بانوان همیشه غیربومی بوده بخاطر همین هیچ وقت در زمینه بانوان پیگیری و مشکلاتشان، واقعاً تو حوزه بانوان یک زن غیر بومی نمی تونه شرایط و مشکلات زن های این استان را درک کنه. نگاه استاندار به این مقوله خیلی باید باز باشه. مدیرکل کنونی اصلاً شرایط بدتری داره ، باز خانم شیبانی توی اون مدتی که مدیرکل بانوان بودن بد نبود، ولی نگاه به بانوان و توجه به بانوان استان می طلبه که در جایگاه مدیریت هم و راس کار هم حداقل یک زن بومی باشه
متحدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
به نام خدا
از جناب دکتر ناجی که اکنون معاون سیاسی استانداری شده اند ، تقاضا داریم موضوع بانوان که در حوزه کاری ایشان است با جدیت رصد کرده و خواهشاً تغییراتی در این زمینه ایجاد کنند ، تغییراتی ایجاد کنند که به بهبود اشتغال و مشکلات بانوان استان کمک بشه، نه اینکه یک غیر بومی آن هم در حوزه بانوان که توقعات بانوان ویژه تر است بدتر باشه، در ده سال اخیر اتفاقی در حوزه بانوان نیفتاده ، امیدوارم از ظرفیت ها و توانمندی های بانوان در این حوزه استفاده بشه. هم در استانداری و هم در فرمانداری ها بانوان بومی فعال و پرتلاشی داریم .
از خبرگزاری تابناک هرمزگان در رعایت و انصاف و چاپ انتقادات سپاسگزارم.
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
سلام واقعاً بانوان بسیار خوبی داریم که فعال هستند ، چرا برای بانوان از توانمندی آنها استفاده نمیشه، خانم شیبانی خانم رکن الدینی خانم دکتر غلامپور و بسیاری از خانم های دیگر هستند که هر روز در شبکه های مجازی آنها را می بینیم ، بسیار پر تلاش هستند اینها از همین استان هستند و بومی، مدیرکل کنونی اصلاً بندری بلد نیست صحبت کنه چطور توقع دارید بره این ور اون ور به مشکلات بانوان رسیدگی کنه، شناخت نداره نسبت به فرهنگ مردم، نمی خوام جسارت کنم ولی همیشه در حق بانوان این استان هم استاندار فعلی و استاندار سابق و علی الخصوص معاون های سیاسی ظلم کردند، امیدوارم آقای دکتر سعید ناجی که تازه معاون سیاسی شده اند این موضوع را پیگیری کنند ، هر چند شایعه شده که قراره مدیر کل بانوان را تغییر بدهند چون اصلاً رضایت ندارند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
یعقوب نژاد رو اکرمی معاون سیاسی سابق و فعلی اراک مدیرکل بانوان کرد . خیلی بد قحطی زن توانمند داریم مگه ، خانم شیبانی مدیرکل بانوان باشه خیلی خوبه ،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار