علی صالحی ، هدف از تمامی تلاش ها، برنامه ریزی ها و اقدامات دستگاه قضایی را خدمت رسانی شایسته به مردم برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی با نگاه راهبردی در پِی ارتقای رضایتمندی مراجعان است.
کد خبر: ۷۹۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 07 November 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، احساس مسئولیت، التزام به مبانی اخلاقی و در خدمت مردم بودن را زمینه ساز جلب رضایت الهی برشمرد و در ادامه افزود : گره گشایی از مشکلات مردم فرصتی مغتنم از جانب خداوند متعال است.

وی تکریم ارباب رجوع را از اولویت های قوه قضاییه عنوان کرد و اظهارداشت: باید با اخلاق نیکو،  همراه با احترام ، اخلاق مداری و صعه صدر با مراجعین برخورد شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان هدف از تمامی تلاش ها ، برنامه ریزی ها و اقدامات دستگاه قضایی را خدمت رسانی شایسته به مراجعین و جلب رضایت مندی مردم عنوان کرد.

رئيس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین دستگاه قضایی را یکی از پاک دست ترین مجموعه ها توصیف کرد و یادآور شد: دستگاه قضایی با نگاه راهبردی در پِی ارتقای رضایتمندی مراجعان است و در این راستا برنامه‌های مختلف علمی و عملیاتی تدوین نموده است.

وی گفت: مردم باید به این باور برسند که دستگاه قضایی ملجأ و پناهگاه آنها است و در پناه قانون و دستگاه قضا احساس امنیت کنند.

تأکید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر خدمت رسانی شایسته به مردم/ دستگاه قضایی با نگاه راهبردی در پِی رضایتمندی مراجعان است

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار