معاون فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان از برگزاری مرحله مقدماتی کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 07 November 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ حجت السلام و المسلمین "تقی نیا" اعلام کرد: 77 نفر از راه یافتگان هرمزگانی به مرحله مقدماتی کشوری در دو بخش کتبی و شفاهی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با بیان اینکه حائزین عناوین برتر به مرحله نهایی کشوری راه خواهند یافت افزود: در بخش اول این آزمون، تعداد 77 نفر از شرکت کنندگان در دو رشته حفظ موضوعی و مفاهیم قرآن به صورت همزمان با سراسر کشور و در استان با محوریت 18 حوزه قضائی و سازمان های تابعه قوه قضاییه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان با اشاره به اینکه در بخش دوم این آزمون تعداد 20 نفر از مسابقه دهندگان در رشته های شفاهی حفظ، قرائت، ترتیل و اذان با یکدیگر رقابت کردند اعلام کرد: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی کشوری متعاقباً از طریق سامانه فهام قوه قضائیه اطلاع رسانی خواهد شد.

رقابت 77 شرکت کننده هرمزگانی در مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن کریم قوه قضاییهرقابت 77 شرکت کننده هرمزگانی در مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار