کد خبر: ۷۹۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 11 November 2019
رئیس اداره امور قرآنی ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود حتی یک ابتهال خوان در این استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "جان‌محمد خوب‌پور" به ایسنا ، گفت: در هفته وحدت ۱۶ محفل انس با قرآن و۸ جشن بهارمهربانی در سطح استان برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین محفل انس با قرآن در حاشیه نمایشگاه کتاب پنج شنبه، ساعت ۱۶ عصر مصادف با شب میلاد پیامبر اعظم(ص) با حضور جامعه قرآنی و مسیح‌پور، قاری برجسته کشوری و رضوی، قاری استانی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ویژه برنامه قرآن بخوان، جایزه بگیر و نشست موضوعی قرآن که سال گذشته در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار شد، امسال حذف شده است.
وی با اشاره به نبود حتی یک ابتهال خوان در این استان، تصریح کرد: سال گذشته آواها و نغمات قرآنی که بخشی از آن ابتهال بود، به علت نبود شرکت کننده و متقاضی حذف و پوستر قرآنی جایگزین شده است و باید بدانیم که این رشته در جشن‌ها و مناسبت‌های مذهبی لازم و ضروری است، در همین راستا دوره تخصصی ابتهال خوانی با مشارکت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.
این فعال قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری ویژه برنامه‌های هفته قرآن و عترت، آسیب شناسی در حوزه مؤسسات و جامعه قرآنی و ساماندهی بانک اطلاعاتی هنرمندان قرآنی و نیاز به ۵۰ میلیون تومان اعتباررا از برنامه‌های اجرایی ذکر کرد.
خوب‌پور بیان کرد: از خیرین می‌خواهیم که ثروت شان را در حوزه قرآن هزینه کنند و بدانند که سرمایه گذاری است و با این حرکت، آسیب‌های اجتماعی کم می شود.
وی عنوان کرد: همچنین از دولت و مسئولان درخواست داریم بیشتر به قرآن بها دهند و هزینه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار