کد خبر: ۷۹۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 12 November 2019

به گزارش «تابناک کرمان»؛ خبرنگار تابناک گفت: هماهنگی بسیار خوب مجموعه روابط عمومی استانداری کرمان با خبرنگاران در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه در مقایسه با استانهای کشور، شایسته تقدیر است.

حسن عباسی خبرنگار تابناک با بیان اینکه پاسخگویی آنلاین و تلفنی مدیر روابط عمومی ، معاونین و کارشناسان این مجموعه موجب سهولت زیادی در سفر رئیس جمهور برای پوشش خبری بود که جای تشکر دارد.

این فعال رسانه‌ای افزود: نحوه برگزاری نشست خبری رئیس جمهور با اعلام آمادگی خبرنگاران به صورت قرعه‌کشی در حضور اصحاب رسانه برگزار شد، بسیار جالب بود زیرا که کلیه اسامی شرکت کنندگان حتی از نشریات انگلیسی زبان به حاضرین نشان داده می‌شد بعد در جام شیشه‌ای می‌انداختند و هفته نامه ها، روزنامه‌ها، نمایندگی‌های روزنامه‌های سراسری، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری ها هر کدام به صورت جداگانه قرعه‌کشی شدند و چهار نفر به قید قرعه انتخاب شدند.

عباسی با بیان این مطلب که سوالاتی خبرنگاران از رئیس جمهور پرسیدند پاره‌ای از دغدغه‌ها و مشکلات مردم استان بود، گفت: امیدواریم استانداری کرمان مطالبات مردم استان را همچنان دنبال کنند. همچنین تدابیری در خصوص بحران بی آبی که اگر جلوی دزدی ها از منابع آبی در استان گرفته شود مهار می‌گردد را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه گفت: جای تشکر دارد که فضای را استاندار کرمان ایجاد کرده‌اند حتی منتقدین نیز در نشست خبری ریاست جمهوری آزادانه سؤالات خود را می‌پرسند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
واقعاً جای تشکر ویژه دارد از روابط عمومی استانداری کرمان حتی در قرار دهی فیلم و عکس مراسم نیز همکاری می‌کرد که در صورتی وظیفه انها نبود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار