به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ محمدرضا چرسیزاده رئیس جامعه هتلداران استان هرمزگان در اين باره گفت: پرسنل هتل در رابطه با دو موضوع زمان تحویل اتاق و دریافت هزینه صبحانه، کاملأ بر اساس قوانین و عُرف بینالمللی اقدام نمودهاند.
وى افزود: بهدلیل بروز برخی مشکلات و مسائل در گذشته، از هتلها و مراکز اقامتی خواستهایم تا پس از هر شب اقامت با میهمان تسویه کنند.
رئيس جامعه هتلداران استان هرمزگان با اشاره به عدم شارژ اتاق اين هنرمند اظهار داشت: میزبان و اسپانسر این میهمان از مسؤولان هتل خواسته بودند که در اتاق وی، مینیبار قرار نگیرد.
چرسىزاده در خصوص خاطر مكدر افشين اعلا تصريح كرد: این فرد به جای استفاده از قهوهخانه رایگان از خدمات کافیشاپ هتل استفاده کرده که طبعأ مشمول هزینه است و اعتراض در این باره جایز نیست.
وى با بيان اينكه استخر هتل هرمز جهت رفاه ميهمانان و مراجعين در حال بازسازى است، يادآور شد: این هتل بزرگ دارای ۶۰ پارکینگ مسقف رایگان و آزاد است و اين ميهمان مىتوانست اتومبيل خود را درون پاركينگ قرار دهد.
چندى پيش افشين اعلا نويسنده و شاعر مطرح كشور در مطلبی به بیان خاطرات تکدریافتهشان از اقامت در هتل ۵ ستاره هرمز بندرعباس در فضاى مجازى پرداخت كه با واكنشهاى بسيارى از سوى كاربران همراه بود.
انتهای پیام/*