مدیر عامل وعضو هیت مدیره کارخانه سیمان غرب گفت : برای اولین بار از شهریور ماه سال ۹۸ کارخانه صنایع سیمان غرب صادرات به کویت و آفریقا را از طریق بندر امام خمینی و به کشور عراق را از بندر خرمشهر شروع کرده است .
کد خبر: ۷۹۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 16 November 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان استان،میرشفیعی مدیر عامل وعضو هیت مدیره کارخانه سیمان غرب گفت : برای اولین بار از شهریور ماه سال ۹۸ کارخانه صنایع سیمان غرب صادرات به کویت و آفریقا را از طریق بندر امام خمینی و به کشور عراق را از بندر خرمشهر شروع کرده است.
 

او گفت : روزانه بطور متوسط ۱۲۰۰ تن کلینکر به دو بندر مذکور از سیمان غرب صادر میشود.

میر شفیعی افزود : این علاوه بر صادراتی است که از مرز‌های پرویز خان و شیخ صله و شوشمی روزانه حدود ۵۰۰ تن انجام می‌شود.

او افزود : صادرات از بازارچه‌های مرزی قبلا هم انجام میشده، اما از بنادر جنوب کشور با توجه به بعد مسافت و کارخانجات همجوار با بنادر مذکور مانند سیمان خوزستان و سیمان بهبهان که همیشه در این بازاری که تولید سیمان بیش از ۲ برابر مصرف داخلی است. کار فوق العاده‌ای است که حاصل تلاش همکاران زحمتکش سیمان غرب و تجربه و تلاش بنده به عنوان خدمتگزار و مدیر عامل مجموعه بوده است.

میرشفیعی گفت : در شرایطی که کارخانجات سیمان کشور با ظرفیت حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد بدلیل نبودن بازار باتولید کمتر کار می‌کنند ما امروز در سیمان غرب با ظرفیت ۱۰۰ درصد کار میکنیم و بخشی از کلینکر تولیدی سال‌های قبل را که بدلیل نبودن بازار در کارخانه انباشته شده را نیز ماهیانه حدود ۲۰ هزار تن مصرف میکنیم .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار