معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج گفت: بخش مهمی از اختیارات مربوط به یارانه ها فقط در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌های کشور است و استان‌ها اختیارات لازم را ندارند.
کد خبر: ۷۹۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 24 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مهدی مجرد در رابطه با مشکلات افرادی که یارانه آن‌ها پرداخت نشده است گفت: مشکلات مردم در رابطه با یارانه ها معمولا به افرادی مربوط می‌شود که یا ثبت نام نکرده اند، یا یارانه آن ها به دلیل استطاعت مالی حذف شده است.

مجرد افزود: سامانه مدیریت یارانه‌ها در بخشداری مرکزی کرج مستقر شده است و مردم می‌توانند در رابطه با مشکلات خود مراجعه کنند و راهنمایی های لازم را توسط همکاران ما دریافت کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه بخش مهمی از اختیارات مربوط به یارانه ها فقط در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌های کشور است و استان‌ها اختیارات لازم را ندارند و لازم است برای بخش مهمی از پیگیری‌ها مردم به تهران و سازمان هدفمندی مراجعه کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه مراجعه به سازمان هدفمندی برای شهروندان دشوار است در حال رایزنی هستیم تا یک نماینده ثابت با اختیارات لازم از سازمان هدفمندی یارانه ها در مرکز استان داشته باشیم تا بخشی از مشکلات مردم را تسهیل کند.

مجرد تصریح‌کرد: البته تاکنون این امر محقق نشده ولی رایزنی های ما برای استقرار یک نماینده با اختیارات لازم در مرکز استان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار