کد خبر: ۸۰۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 26 November 2019

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حذف کمیته ستادخدمات سفر و گردشگری انتقاد کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شب گذشته و طی مراسمی مدیرکل جدید گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در این مراسم عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان گفت: در طرح آمایش سرزمین گردشگری یکی از محورهای توسعه استان است که از وزارتخانه می‌خواهیم حمایت مالی و ملی از این پتانسیل داشته باشند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستورالعمل جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه در ادغام برخی کمیته‌ها و حذف کمیته گردشگری و ستاد خدمات سفر انتقاد کرد و گفت: حذف این دو کمیته در حالی است که تأکید ویژه استان بر توجه به حوزه گردشگری است.
وی با اشاره به برخی حواشی در سطح استان گفت: مدیری که 4 سال در یک استان دوام بیاورد شاهکار کرده که باقری مدیرکل گردشگری این رکورد را شکست و 6 سال در این حوزه بوده است.
در ادامه اسکندری معاون امور استان‌های وزارت گردشگری به قابلیت‌های خوب گردشگری استان اشاره کرد و گفت: آب و هوای خوب، قرار گرفتن میان چند استان بزرگ اصفهان و فارس و خوزستان و بوشهر بخشی از ظرفیت این استان است.
این مسوول با اشاره به مهمان‌پذیری مردم استان گفت: تلاش شود این استان به جایگاه واقعی خود در گردشگری دست پیدا کند.
در پایان هم فریبا رحمان‌پور مشاور وزیر گردشگری با بیان اینکه وزارتخانه برنامه‌های خوبی برای رشد گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای معرفی پتانسیل‌های استان چند تور گردشگری برای تدارک دیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار