رئیس هیات دو و میدانی استان ایلام :
رئیس هیات دو و میدانی استان ایلام گفت: مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در بخش مردان امروز جمعه هشتم آذرماه با قهرمانی تیم ایلام در بخش تیمی به پایان رسید.
کد خبر: ۸۰۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 30 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس فتحی اظهار داشت: استان فارس مقام دوم و استان خراسان رضوی نیز مقام سوم در بخش تیمی را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در بخش انفرادی نیز همایون همتی از کرمانشاه مقام اول، محمد جواد صیادی از فارس مقام دوم و امیر آذریان از ایلام مقام سوم این رقابت ها را در بخش مردان کسب کردند.

فتحی با بیان اینکه ۲۴۰ دونده زن و مرد در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در حاشیه برگزاری این رقابت ها گفت: مسابقات دو صحرانوردی انتخابی تیم ملی به میزبانی ایلام به بهترین شکل برگزار شد.

ایرج عرب افزود: با توجه به تمهیدات مناسب و همکاری ورزش و جوانان در بخش های مختلف مسابقه با کیفیت بالایی برگزار شد که با استقبال خوب و شور و نشاط خاصی نیز مواجه بود.

وی در خصوص پیست دو و میدانی ایلام نیز گفت: این پیست شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه ها را دارد اما باید تکمیل شود.

عرب تاکبد کرد: امیدواریم دستگاه های مرتبط از جمله منابع طبیعی استان ایلام همکاری های خود را برای ادامه فعالیت این پیست ادامه دهند و پیست به همین منوال باقی بماند.

وی افزود: اقدامات لازم برای تکمیل این پیست باید صورت گیرد تا بتوانیم ادامه میزبانی ها را دراستان ایلام داشته باشیم.

عرب تصریح کرد: کیفیت برگزاری این رقابت ها نوید میزبانی بیشتر و بزرگتری برای استان در حوزه دو و میدانی و دیگر رشته های ورزشی بدنبال دارد.

رقابت هاب دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در پارک جنگلی چغا سبز ایلام با حضور ۳۰ استان کشور بمدت ۲ روز به میزبانی ایلام برگزار شد.

این مسابقه ها در بخش زنان با حضور ۵۰ ورزشکار روز گذشته برگزار شد که با قهرمانی تیم تهران در بخش تیمی و انفرادی به پایان رسید.

ایلام در دوی استقامت و نیمه‌استقامت همواره جزو برترین‌های کشور است.

۲۰۰ ورزشکار در رشته دو و میدانی در ۲ بخش زنان و مردان در استان ایلام فعالیت دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار