رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مطرح کرد:
علی صالحی اعلام کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین و لزوم پیشگیری فوری از سوء استفاده های احتمالی از این موضوع ، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار و تخلف گرانی و افزایش کاذب در قیمت اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز، موارد را به سامانه«سجام» دادگستری هرمزگان گزارش کنند.
کد خبر: ۸۰۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ 02 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به طرح سهمیه بندی و اعلام نرخ جدید بنزین گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و بیانیه ریاست محترم قوه قضاییه، دستگاه قضا موظف است برای رفع مشکلات احتمالی مردم در فرآیند اجرای این طرح به صورت قاطع و دقیق به وظایف قانونی خود عمل کند.

وی در ادامه اعلام کرد: با توجه به لزوم پیشگیری فوری از سوء استفاده های احتمالی از این موضوع ، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار و تخلف گرانی و افزایش کاذب در قیمت اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز ، موارد را به سامانه«سجام» دادگستری هرمزگان به آدرس اینترنتی : http://sajam.scpd.ir گزارش کنند.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با اتخاذ تمهیدات لازم و هماهنگی های به عمل آمده، گشت های ویژه بازرسی، تعزیرات حکومتی و دیگر متولیان نظارت بر بازار فعال شده و در حال نظارت بر قیمت ها هستند.

صالحی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در برخورد قاطع و بدون اغماض با گرانفروشان و محتکرین مصمم است و اجازه هیچ نوع سوء استفاده ای را نخواهد داد.

مردم گرانی های کاذب پس از افزایش نرخ بنزین را به سامانه«سجام» دادگستری هرمزگان گزارش کنند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار