مدیرکل استاندارد ایلام ؛
مدیرکل استاندارد ایلام اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی از نازل‌های سوخت با توجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و با هدف مدیریت مصرف در ۳۲۰ دستگاه نازل سوخت این استان آغاز شده است.
کد خبر: ۸۰۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 05 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی افزود: آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع نظیر بنزین ، گازوئیل و نفت گاز از نظر صحت عملکرد مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و این اداره کل با جدیت آن را اجرا می کند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۲۰ دستگاه نازل سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) در جایگاه های سطح استان فعال است که صحت عملکرد این نازل های توزیع سوخت مایع به صورت دوره ای هر ساله در حداقل سه نوبت توسط کارشناسان این اداره کل و آزمایشگاه های همکار سازمان ملی استاندارد مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: در صورت تایید صحت عملکرد نازل عرضه سوخت، برچسب هایی با عنوان صحت عملکرد که قابل دید برای بهره برداران باشد روی دستگاه نصب می شود.

همتی، هدف از اجرای این کار را نظارت و کنترل هر چه بهتر عملکرد نازل های سوخت اعلام کرد و گفت: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه های نازل سوخت در جایگاه ها الزامی است.

وی اضافه کرد: در صورتیکه شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه های مشاهده کنند می توانند از طریق تلفن ۱۵۱۷ موضوع را به این اداره کل اطلاع دهند تا کارشناسان استاندارد بلافاصله نسبت به دفاع از حقوق مصرف کنندگان و پیگیری موضوع اقدام نمایند.

۶۳ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۴ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و ۱۹ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره در استان ایلام فعال است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار