کد خبر: ۸۰۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴ 10 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ عضو هیّئت رییسه شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور جلسه یکصد و چهل و شش بیان کرد: متاسفانه روبروی هتل هما، سمت بلوار ساحلی، پل عابر پیاده‌ای با سرعت در حال نصب است که به دلیل جا نمایی نادرست، مسیر عبور عابرین پیاده و افرادی که به قصد پیاده روی راهی این ساحل میشوند را مسدود کرده، وی گفت: این پروژه در حالی در حال اجراست که پایه‌های این پل دقیقا در مسیر عبور مردم است که میبایست هر چه سریعتر در جانمایی و اجرای این پروژه تجدید نظر شود.
همچنین بر روی این پل، تابلو‌های تبلیغاتی نصب شده که این گذرگاه را تبدیل به تونلی غیر ایمن و نا امن کرده است، وی گفت:: اینگونه فضا‌ها نه تنها مردم جرات استفاده از آن را ندارند بلکه مکانی مناسب برای معتادین و افراد شرور و زورگیر خواهد بود.

فیصل دانش عضو هیّئت رییسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت: در بلوار ساحلی روبروی هتل هما تابلویی تحت عنوان مکان احداث اسکله و حوضچه آرامش از سوی فرماندهی دریابانی استان هرمزگان نصب شده که اگر این پروژه اجرا شود یک فضای مناسب گردشگری و تفریحی مردم بندرعباس تبدیل به فضایی نظامی خواهد شد، وی مخالفت خود و جمع کثیری از شهروندان بندرعباسی را جهت تغییر کاربری این فضا اعلام کرده و از شهرداری و دستگاه‌های اجرایی خواست هر چه سریعتر از این اتفاق بد جلوگیری نمایند.

دانش در پایان تصریح کرد: شهرداری با جدیت هر چه سریعتر این موضوعات را پیگیری نموده و از اعضاء محترم شورای شهر بندرعباس نیز درخواست نمود حمایت جدی خود را در این موضوعات مهم اعلام نمایند.
جا نمایی نادرست پل عابر پیاده روبروی هتل هما، مسیر عبور مردم را مسدود کرده است / جانمایی احداث اسکله و حوضچه آرامش مربوط به دریابانی استان هرمزگان نادرست است و پذیرفته نیست
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار