کد خبر: ۸۰۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 11 December 2019

دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : بیش از 16 هزار استعلام انتخابات را پاسخ داده ایم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،پس از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی که بخشی از امور استعلام نامزدهای انتخابات در قوه قضائیه انجام می شود، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی از ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات استان بازدید کرد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای ستاد استعلامات در سخنانی به حساسیت رئیس  قوه ی قضائیه مبنی بر انجام انتخابات صحیح و سالم و پرشور تأکید نمودند.
دکتر نگین تاجی از تلاشهای شبانه روزی ستاد استعلام انتخابات استان تحت نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکر کرده و در اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: چشم امید مردم به برگزاری انتخابات سالم و قابل اعتماد است و در منظر جهانی و بین المللی نقطه عطفی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مقام ارشد قضایی استان در ادامه گفت: با ایجاد زیر ساخت ها و امکانات مناسب و با حضور 20 نفر از همکاران مجرب و توانمند قضایی و اداری دادسرای مرکز استان ، این ستاد شبانه روزی امور مربوط به استعلامات را پاسخ می دهد.
نگین تاجی با اظهار اینکه این ستاد، استعلام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با حساسیت ، سرعت و دقت کامل انجام می شود تصریح کرد: تاکنون بیش از 16 هزار استعلام در این ستاد  انجام گرفته است .
رئیس کل دادگستری استان ضمن تاکید بر پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی خواستار اعمال نظارت لازم و برخورد صریح ، قاطع و خارج از نوبت به پرونده های احتمالی جرائم انتخاباتی شدند .
نگین تاجی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات در سطح کشور به خصوص استان کهگیلویه وبویر احمد با استقبال و هیجان زیاد همراه است ، افزود : به منظور پیشگیری از هرگونه جرم انتخاباتی ، نشست دادستان های عمومی و انقلاب حوزه های قضایی استان بزودی برگزار می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار