مدیرکل راه و شهرسازی استان:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 22 December 2019

رضا رضایی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در استان خوزستان آغاز شده است و در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها بر اساس زمانبندی در نظر گرفته‌شده به اتمام برسند.

وی افزود: برای این پروژه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از محل اعتبارات استانی و ملی تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این ۱۰ پروژه در شهرهای دزفول، خرمشهر، آبادان و شوشتر اجرایی می‌شود و با اجرای این طرح‌ها در تلاش هستیم تا سطح کیفی زندگی مردم در این مناطق را ارتقا دهیم.

رضایی عنوان کرد: با اجرای چنین طرح‌هایی خدمات ارائه شده در شهرها و مناطق موردنظر بهبود یافته و سکونت هم تثبیت می‌شود در نتیجه مهاجرت ساکنان از محلات به حداقل ممکن می‌رسد.

وی خاطرنشان‌کرد: ساماندهی پل قدیم دزفول، بازار قدیم دزفول، ایجاد فضای سبز حریم لوله‌های نفت و گاز در آبادان، کفپوش‌گذاری غرب گرگر در شوشتر، احیا و بهسازی محور سیاه‌پوشان دزفول، احداث پارک محله‌ای کوت شیخ خرمشهر، احداث سرویس بهداشتی عمومی در خرمشهر، روشنایی معابر پیام نور دزفول، زیرسازی آسفالت پیام نور دزفول و احداث سالن ورزشی کوی مدرس دزفول از جمله طرح‌های اجرایی بازآفرینی شهری هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار