حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در بدو ورود به  فرودگاه بندرعباس از سوی علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان ، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۰۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 19 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ حجت الاسلام والمسلمین منتظری؛ دادستان کل کشور در بدو ورود به فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس از سوی علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،فریدون همتی استاندار ،معاونین دادگستری و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

دادستان کل کشور، پس از حضور در پاویون فرودگاه و دیدار با  مقامات و مسئولین حاضر ، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان ، ابراز خرسندی کرد.

ورود دادستان کل کشور به بندرعباس با استقبال رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

لازم به ذکر است: حجت الاسلام والمسلمین منتظری به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در صدر هیأتی عالی رتبه به بندرعباس سفر کرده است.

مراسم معارفه مجتبی قهرمانی به عنوان دادستان جدید مرکز استان هرمزگان و تودیع و تکریم ابوالفتح ابوالهادی قرار است فردا پنجشنبه 28 آذرماه در محل سالن همایش های ثاراللّه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شود.

مجتبی قهرمانی دادستان جدید عمومی و انقلاب بندرعباس از قضات جوانی است که صدور احکام نوین قضایی از سوی وی تاکنون چندین بار رسانه‌ای شده است‌.

ورود دادستان کل کشور به بندرعباس با استقبال رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار