حسن زاده اعلام کرد؛
تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خوزستان و موسسه مالی و اعتباری ملل با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مرتضی شهیدزاده رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی، سیدامین جوادی مدیر موسسه مالی و اعتباری ملل و جمعی دیگر از مدیران استانی امضا شد.
کد خبر: ۸۰۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 29 December 2019

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تفاهم نامه ای به منظور ارائه فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان بین استانداری خوزستان، صندوق توسعه ملی و موسسه اعتباری ملل منعقد شد.

سید نوراله حسن زاده با بیان این که این تفاهم نامه در سه بند تدوین شده، اظهار کرد: در بند یک این تفاهم نامه مقرر شده؛ موسسه اعتباری ملل نسبت به سرمایه گذاری در احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی، احداث مجتمع گردشگری، شامل هتل ۵ ستاره و پارک آبی در شهرستان اهواز و احداث یک واحد پتروشیمی در جوار پالایشگاه بید بلند بهبهان اقدامات لازم را به عمل آورد.

حسن زاده افزود: در بند دو مقرر شده که استانداری خوزستان با هماهنگی تمامی دستگاه های ذیربط در استان و موسسه اعتباری ملل در راستای اجرایی نمودن بند یک در اسرع وقت نسبت به پیگیری اخذ مجوزهای مورد نیاز ، اقدامات لازم را به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به بند سوم این تفاهم نامه گفت: قرار است کمیته مشترکی با حضور استانداری خوزستان، موسسه اعتباری ملل، صندوق توسعه ملی و دستگاه های اجرایی ذیربط استان برای بررسی سایر فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی تشکیل و تصمیم گیری لازم به عمل آید.

این هیات پس از این نشست جلسه از منطقه آزاد اروند و فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی آن و همچنین پالایشگاه بید بلند امیدیه بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد پیله ور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
با سلام
پالایشگاه بیدبلند بهبهان و نه پالایشگاه بیدبلند امیدیه
لطفا تصحیح فرمائید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار