به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، متاسفانه بسیاری از افراد عادت‌های غلطی دارند که باعث آزار دیگران می‌شوند. یکی از این عادت‌های اشتباه استفاده طولانی مدت از سرویس بهداشتی است. عده‌ای عادت دارند تا در این مکان روزنامه بخوانند و یا کتاب در دست بگیرند و یا حتی گوشی موبایل خود را چک کنند.

بسیاری از کارفرمایان از کارمندان زیر کار در رو که به جای کار، مدت طولانی را در توالت‌ها صرف می‌کنند، ناراضی هستند. چون این کارمندان این عادات غلط را دنبال می‌کنند و مدت زیادی را به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی در این مکان صرف می‌کنند.

اما توالت‌های جدید طوری طراحی شده است که به شما اجازه نمی‌دهد برای مدت طولانی روی آن بنشینید و مطالعه کنید.

توالت های جدید برای کارمندان از زیر کار در رو

مهندس انگلیسی به نام ماهابیر گیل تصمیم گرفت با چنین فاجعه‌ای مقابله کند و توالتی جدید طراحی کرد و نام آن را «توالت استاندارد» گذاشت. این توالت‌ها تفاوت چندانی با قبلی‌ها ندارد و تنها نشیمنگاه ان دارای شیب ۱۳ درجه است که در اصل ترسناک نیست فقط برای نشستن روی آن باید از عضلات خود بیشتر کمک بگیرید و ماهیچه‌ها را سفت نگه دارید برای این کار ۷ دقیقه بیشتر نمی‌توانید تحمل کنید پس دیگر توانایی نشستن طولانی مدت را ندارید، چون پا‌های شما خسته می‌شود.

طراحی این توالت‌ها قبلا مورد تایید بسیاری از سازمان‌های انگلیسی قرار گرفت و باعث جنجال‌های زیادی شد و البته شوخی‌های اینترنتی را نیز در پی داشت.

ماهابیر طراح این توالت‌ها آماده است تا از اختراع خود دفاع کند. او ادعا می‌کند که توالت استانداردنه تنها به کارفرمایان اجازه کنترل کارمندانشان را می‌دهد بلکه برای سلامتی هم مفید است.