کد خبر: ۸۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 26 December 2019

حال و روز برخی پیرشدگان اصلاح‌طلبی در هرمزگان شنیدنیه در روزگاران دور به برکت سر برخی مرکز نشینها ، پیرمردهای گوژپشت به نان و نوایی رسیدند البته با برکت استفاده از رانت ، تا توانستند زمین و تسهیلات گرفتند اما کجا بود دستگاه نظارتی تا سوءاستفاده‌های این افراد را رصد کند الله اعلم؟!

فتنه‌گری «قوز بالای قوز» اصلاح‌طلبی در هرمزگان است

هر کس و باکسی ، هر حزب ، گروهی و طیفی بالاخره در زندگی به چیزکی اعتقاد دارد اما دریغ از پوف مثقال اعتقاد حزبی در درون این عجوزپیرهای فتنه‌گری که دست بردار نیستند از فتنه‌جویی ، دخالت حال شاهدیم سردمدارانی که بالاخانه خود را داده‌اند به دست فتنه‌گران اجاره؛ بدانند این پیرهای فتنه‌گری فرصت طلب با اتکا به توانمندی سردمداران فقط به فکر اندک راهی هستند تا بتوانند پل به جیب بزنند.
این پیرمردها که همواره سودای پول و ثروت کورشان کرده برای رسیدن به کام دنیوی حاضر شدند بر خلاف عرف و عقل ، ردای اصطلاح طلبی را از تن بیرون کرده و با کمال دوزیستی در حضور جمع کثیری از اصولگراها به تمجید ، تعریف و مدیحه سرایی پرداختند.
اکنون باز موسم محفل ، مجلسه و برای گرم کردن «مجلس» باید کاری انجام داد ، باید مخ برخی علاقمندان به مجلس را زد تا بلکه باز هم جیب مبارک پر شود. آنهم از اسکناسهای کثیف وارداتی از نوع اون ور آبی! خب دیگه عده‌ای باید منفعت ببرند و سر برخی افراد را کلاه بگذارند...
انگار پیرمردها هنوز هوای خرداد ۷۶ را در سر می‌پرورانند و کسی نداند فکر می‌کنند هنوز خرداد ۷۶ است و «کت فتنه» در رأس امور است، تنها هنر این پیرمردها بازی دادن برخی «افراد زودباور» است که اطمینان داریم در این مجلس کسی دیگر با «طناب پوسیده» این عده قلیل در چاه نخواهد رفت.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار