امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راه شهید سلیمانی هرگز فراموش نخواهد نشد، جوانان غیور ایران اسلامی راه او را باقدرت ادامه می دهند.
کد خبر: ۸۱۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 03 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه اراک بابیان اینکه ماهیت جنایتکار آمریکا و ایادی استکباریش با شهادت سردار سلیمانی برای ملت‌ها جهان به ویژه کشورهای اسلامی بیش از پیش روشن شد افزود: آمریکا در این جنایت حماقت کرد و در این حرکت پلید ونابخردانه تصور آمریکا این بود که می تواند ایران را وادار به مذاکره کند، اما ملت ایران و سربازان غیور میهن تا پای جان در راه انقلاب اسلام، فداکارانه ایستاده اند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگوار ارزش و شرافت شهدا، امام شهدا و سلیمانی عزیز و یارانش را فراموش نخواهند کرد یاد آورشد : انتقام این حرکت تروریستی گرفته خواهد شد و ملت ایران اسلامی با قدرت بیشتر و شجاعت در راه دفاع از اسلام ایستاده اند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه بالاترین آرزو برای دوستداران انقلاب شهادت است گفت: دشمنان با خیال خام خود تصور می کنند که با ریختن خون می توانند جبهه مقاومت و ایستادگی را زمین‌گیر کنند.
وی با اشاره به استمرار محور مقاومت گفت: ترامپ، پمپیو، داعش و سرداران منافقان بدانند در این جنایت بزرگ، صدها هزار سلیمانی بزرگ پا به عرصه می گذارند و از حریم و مکتب اسلام دفاع می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار