نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: بچه‌های نیروی سپاه قدس می‌گویند اگر ما را قطعه قطعه کنند تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را نگیریم آرام نخواهیم گرفت و آن روزی انتقام شهید سلیمانی گرفته می‌شود که اسرائیل را نابود کنیم و این کار را خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۱۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 10 January 2020

حجت‌الاسلام "علی شیرازی" پیش از ظهر امروز ۲۰ دی‌ماه در مراسم سوم سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری با حضور خانواده‌های دو شهید مطهر گفت: سخن گفتن در مجلس ترحیم کسی که خودمان را برای فدایی او کرده بودیم، سخت است.

وی با اشاره به شخصیت والای این شهید بزرگوار اظهار کرد: سردار سلیمانی اهل جهاد بود. ۴۰ سال با دشمنان اسلام و دین از جمله طاغوت، صدام، استکبار جهانی، اسرائیل، منافقین، آل سعود جنگید که جهاد اصغر نمونه بارز این جهادها بود. ایشان در هر جبهه‌ای (لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و ...) که برای مبارزه با ظلم نیاز بود، می‌جنگید.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران:انتقام خون شهید سلیمانی با نابودی اسرائیل گرفته می‌شود

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران جهاد اکبر را دومین هنر حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی مرد میدان جهاد اصغر و مرد میدان جهاد اکبر بود و با غیبت و نفس، تهمت، شهوت قدرت، شهوت ثروت، شهوت ریاست مبارزه کرد و دنبال جاه و مقام نبود و از هر پستی فرار بود.

وی جهاد کبیر را سومین جهاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و عنوان کرد: این شهید سرافراز تسلیم آمریکا، زورگویان و ... نشد و تحریم‌ها بر اراده آهنین او خللی ایجاد نکرد و در میدان مبارزه چون شیر مقاوم و نترس بود و در جبهه سوریه جایی می‌رفت که خیلی‌ها نرفته بودند و در نوک تیز حمله دشمن در مبارزه با داعش بود لذا ایشان مرد شجاعت و مالک اشتر امام خامنه‌ای بود.

شیرازی تصریح کرد: بر زندگی او نور و خدا حاکم بود و غیر از خدا ندید و نگفت. بنده ۳۸ سال در کنار او بودم هیچ چیز جزء کار برای خدا در این شهید بزرگوارد ندیدم. ایشان همواره در مسیر تعالی دین حرکت می‌کرد و همه وجود او یاد خدا بود و دائم الذکر بود و مدام انس با قرآن و مناجات، شب زنده‌داری و نماز شب را داشت.

وی با یادآوری خاطرات حسین پورجعفری از سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی وقتی به سوریه، عراق و لبنان می‌رفت، معمولا سفرهایش بین ۱۰ تا ۱۵ روزه طول می‌کشید که سردار شهید پورجعفری می‌گفت سردار سلیمانی در این سفر ۱۰ یا ۱۵ روزه حتی ۱۰ ساعت نمی خوابد و مرتبا در حال طراحی و برنامه ریزی بود. باید بدانید که فکر او یک فکر طراح بود و زبان او یک زبان گویا بود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران ضمن یادآوری دوران فرماندهی سردار سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله و تشریح ویژگی‌های این شهید بزرگوار گفت: کرمان برخود می‌بالد که سربازی تربیت کرد که حتی یک لحظه از تماس و احول پرسی خانواده‌های شهدا غافل نشد.

وی افزود: وقتی نام امام حسین(ع) و حضرت فاطمه(س) برده می‌شد مثل باران اشک می‌ریخت و یک آرزو در دل او بود و ۴۰ سال این آرزو داشت و آن آرزو، آرزوی شهادت بود. بارها خطر از بیخ گوش او رد شد و خم به ابرو نیاورد و مقام معظم رهبری به او عشق می‌ورزیدند.

شیرزای اضافه کرد: جان دادن برای انقلاب ، اسلام و دین خصوصا بعد از شهید احمد کاظمی برای او آسان شده بود. در سوریه برخی‌ها شهید شدند و برخی‌ها سرهایشان بریدن و دیگر سردار سلیمانی آرامش نداشت و برای شهادت لحظه شماری می کرد.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی با شهدا زندگی می‌کرد خصوصا شهید یوسف‌الهی که مرید این شهید بود اما سردار بزرگوارا جهان اسلام بدان که یک دنیا به تو بالید و بعد از شهادتت یک ایران پای جنازه تو سوخت و اشک ریخت اما تو همچنان خاضعانه خواستی که در کنار شهید یوسف‌الهی و کنار شهدای لشکر ثارالله دفنت کنند و سنگ قبرت بالاتر از سایر شهدا نباشد و روی آن تنها کلمه سرباز سلیمانی را بنویسند اما سردار روی سنگ مزارت می‌نویسیم سرباز اما روی دلمان چه بنویسیم؟

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: روز آغاز عملیات کربلای ۵ و روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و در زمان اذان صبح دفن شدی، اما یقین دارم اگر روز سه شنبه سردار سلیمانی بود(اشاره به چند نفر جان باخته در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در کرمان) می‌خروشید که برای او مردم جان بدهند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: بچه‌های نیروی سپاه قدس می‌گویند اگر ما را قطعه، قطعه کنند تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را نگیریم آرام نخواهیم گرفت و آن روزی انتقام شهید سلیمانی گرفته می‌شود که اسرائیل را نابود کنیم و این کار را خواهیم کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار