رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اعطای اشتغال به کار خارج از زندان برای ۱۵۰ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 14 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اعطای اشتغال به کار خارج از زندان به ۱۵۰ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس با پیشنهاد شورای طبقه بندی و موافقت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد.

علی صالحی اظهار داشت: با راه اندازی مرکز جدید اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ظرفیت بسیار خوبی جهت اشتغال به کار خارج از زندان برای مددجویان ندامتگاه های استان هرمزگان ایجاد شده است .

اشتغال به کار خارج از زندان برای ۱۵۰ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس/ بیشترین بازدید قضات از زندان های استان مربوط به بازداشتگاه قشم است

وی تصریح کرد: اشتغال به کار زندانیان در خارج از زندان فرصت بسیار خوبی برای حرفه آموزی و اشتغال مولد مددجویان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این حجم از اشتغال خارج از زندان موجب کاهش تراکم جمعیت کیفری داخل زندان می شود و فرصت مناسب تری جهت اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی را فراهم می آورد .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده توسط اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ، بیشترین بازدید قضات در سطح زندان های هرمزگان مربوط به بازداشتگاه قشم است.

وی افزود: حضور قضات در ندامتگاه علاوه بر کاهش جمعیت کیفری اثرات بسیار خوبی در آرامش خاطر مددجویان و امنیت پایدار داشته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: مهمترین دغدغه مددجویان رسیدگی به موقع به مشکلات قضایی است که خوشبختانه این مهم نیز در بازداشتگاه قشم به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

صالحی در ادامه افزود: بعد از ابلاغ دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، همه قضات محاکم قشم به طور منظم در زندانها و بازداشتگاه های استان حضور یافتند و بررسی و رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت قرار گرفته است.

وی بیان داشت: حبس زدایی از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی است و این موضوع نیز در قشم و دیگر حوزه های قضایی استان با جدیت دنبال می‌شود.  

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار