رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مردم مناطق سيل زده اطمينان داد كه هيچ گونه نگراني براي اسناد مالكيت خود نداشته باشند.
کد خبر: ۸۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 18 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: يكي از نگراني هایی كه مردم مناطق سيل زده دارند، مربوط به اسناد مالكيتشان است که در اين زمينه، دستگاه قضايي استان هرمزگان اطمينان می دهد كه هيچ نگرانی در اين خصوص وجود ندارد و مردم مطمئن باشند كه در صورت از بين رفتن اسنادشان، صدور گواهی موقت و اسناد المثنی با مانعي روبه رو نيست.

مردم مناطق سيل زده نگران اسناد مالكيت خود نباشند/سیل‌زدگان برای اخذ گواهی موقت اسناد به دادگستری جاسک مراجعه کنند

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه از مردم خواست با مراجعه به دادگستری شهرستان جاسک نسبت به صدور گواهی موقت و رفع مشکل اسنادی در اسرع وقت اقدام کنند.

وی بر ضرورت ادامه روند امدادرساني به سيل زدگان نیز تأكيد كرد و گفت: امروز يكي از مهم ترين وظايف دستگاه هاي اجرایی، نهادهاي گوناگون و همه مردم، تلاش براي كاستن از آلام هموطنان سيل زده است.

صالحی يكي ديگر از وظايف دستگاه قضایی براي كاهش درد و رنج مردم سيل زده را تلاش در جهت تأمین امنيت مناطق آسيب ديده بيان كرد و گفت: رؤسای دادگستری این حوزه های قضایی، تمهيدات لازم را براي تأمین امنيت هر چه بيشتر مناطق درگير سيل انديشيده اند و مردم بدانند كه دستگاه هاي انتظامي و امنيتي نيز از هيچ تلاشي در اين زمينه فروگذار نمي كنند.

گفتنی است در جریان سیل اخیر در مناطق شرقی استان هرمزگان بسیاری از مردم اسناد و حتی مدارک شناسایی خود را نیز از دست داده اند.

انتهای پیام/+

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار