یکبار برای همیشه مجلس باید شهروندهای دو تابعیّتی را تعیین تکلیف کند، این حضرات اگر با آگاهی و علم کافی تصمیم گرفته‌اند که شهروند آمریکا ، انگلیس ، کانادا و یا هر جای دیگری بشوند و مادر خود را تعویض کنند ایرادی ندارد ولی دیگر ایرانی محسوب نشوند ، پاسپورت ایرانی آنها باطل و برای رفت و آمد به ایران باید از طریق سفارتخانه‌های ایران برایشان ویزا صادر شود.
کد خبر: ۸۱۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ 28 January 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ یکی از اصطلاحات عجیب و غریبی که امروزه در رسانه‌های مختلف به خصوص معاند بسیار به چشم می‌خورد اصطلاح "شهروند دو تابعیّتی" است. ابتدا باید ببینیم شهروند کیست ؟ و آیا شهروند می‌تواند دو تابعیّتی باشد؟ شهروند به کسی اطلاق می‌شود که به سبب متولّد شدن در کشوری ، «رشد و نمو» و تکامل جسمی و روحی روانی در آن کشور از امتیازاتی نظیر داشتن امنیّت ، امکانات آموزشی و رفاهی و بیمه‌های اجتماعی و خدمات عمومی در آن کشور برخوردار می‌گردد که به دلیل برخورداری از این مواهب و امکانات از قوانین و مقرّرات آن کشور تبعیّت می‌کند.
در واقع شهروند یک کشور حُکم فرزند و کشور حُکم مادر را دارد و رابطه‌ی یک شهروند با کشورش به مثابه رابطه فرزند با مادرش است.
آیا مادری که فرزندی را در وجودش پرورانده ، از شیره‌ی جانش او را تغذیه کرده و موجبات رشد و تکامل وی را فراهم کرده است را می‌توان کنار گذاشت و مادری دیگر برای خود انتخاب کرد؟ آیا اساساً از نظر اخلاقی و انسانی می توان دو مادر داشت؟
شهروند دو تابعیّتی یعنی یک فرد آگاهانه و از روی میل باطنی مادری غیر از مادر خود را هم تراز و هم اندازه مادر خویش قرار دهد و رسماً اعلام کند که دو مادر دارد و گاه با افتخار هم بگوید که چون از مادر خودش راضی نبوده مادر دیگری اختیار کرده و متأسفانه گاه با نهایت وقاحت و بی شرمی اگر در سر دو راهی قرار گیرد مادر دوّم را به مادر خود ترجیح داده و در جهت منافع آن قدم بردارد.
در واقع کسی که به هر دلیلی شهروندی کشور دیگری را می‌پذیرد به قانون اساسی ، قوانین اجتماعی و مقرّرات آن کشور پای بند گشته و قسم یاد می‌کند که در صورتی که منافع کشور دوّم در تضاد با منافع کشور مادریش باشد رو در روی مادر خود بایستد و به او سیلی بزند!
شهروند دو تابعیّتی یعنی هم از آخور خوردن و هم از توبره خوردن! شهروند دو تابعیّتی اصطلاحی من درآوردی و ساخته‌ی سرویسهای امنیّتی و جاسوسی کشورهای غربیست تا از این طریق عمق وجودی کشور عزیزمان ایران و سایر کشورها در تمام زمینه‌ها نفوذ کنند و به بهانه‌ی این شهروندان خود ساخته بتوانند در امور داخلی کشورها دخالت و نفوذ داشته باشند.
شهروند دو تابعیّتی در واقع به مثابه وسیله‌ی برای تاراج و غارت امکانات مادّی و معنوی یک کشور توسط کشور دیگری شده شما به کشورهایی که حاضر شده‌اند تابعیّت خود را به مردم ایران بدهند نگاهی اجمالی بیندازید، تمام این کشورها یا در صفوف دشمنان قسم خورده کشور و نظام ما هستند و یا به پناهگاهی برای اختلاسگران و دزدان منابع مالی و معنوی این کشور تبدیل شده‌اند.
تاکنون فکر کرده‌اید که چرا تمام اختلاسگران و دزدان سر از کانادا در می‌آورند؟ چون کانادا فرمانداریِ کل بوده و تحت قیومیت انگلستان است. چرا دزدان و اختلاسگران به راحتی به کانادا می‌روند و در آنجا با پول ملّت شریف ایران کسب و کار راه می‌اندازند و فرد ریاکاری مثل نخست وزیر کانادا آنها را با آغوش باز می‌پذیرد؟
در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دخالت کشورهای غارتگر و استعماری در امور داخلی ما به بهانه شهروندان دو تابعیّتی کاملاً آشکار گردید.
کشورهای کانادا ، انگلیس و آمریکا اغلب از شهروندان دو تابعیتی به عنوان منابع خبری و با عرض پوزش از این حضرات به عنوان جاسوس استفاده کرده و انتظار دارند که ورود و خروجشان به ایران با پاسپورت ایرانی و به عنوان شهروند ایرانی کاملاً آزاد بوده و به خارج کردن آزاد اطلاعات و منابع مالی و معنوی کشور بپردازند.
یکبار برای همیشه مجلس باید شهروندهای دو تابعیّتی را تعیین تکلیف کند، این حضرات اگر با آگاهی و علم کافی تصمیم گرفته‌اند که شهروند آمریکا ، انگلیس ، کانادا و یا هر جای دیگری بشوند و مادر خود را تعویض کنند ایرادی ندارد ولی دیگر ایرانی محسوب نشوند ، پاسپورت ایرانی آنها باطل و برای رفت و آمد به ایران باید از طریق سفارتخانه‌های ایران برایشان ویزا صادر شود.
اگر به کار در شبکه‌های تلویزیونی معاند کشور و نظام نظیر بی بی سی ، منو تو ، و شبکه‌ی "ایران اینتر نشنال" پرداخته و به دروغ پراکنی مداوم در مورد ایران و ایرانی می‌پردازند و موجبات از بین رفتن منابع مادی و معنوی ایران عزیز را فراهم می‌کنند انتظار نداشته باشند خود و خانواده‌هایشان آزادانه و بدون دغدغه به ایران رفت و آمد کنند.
ما در ایران شهروند دو تابعیّتی نداریم و نمی‌خواهیم داشته باشیم یا ایرانی هستید و قلبتان برای ایران می تپد و یا آمریکایی و کانادایی و انگلیسی.... انتخاب با شماست، مادرتان را انتخاب کنید.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار