نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز همزمان با سی‌وهشتمین دوره این جشنواره با اکران ۱۴ اثر سینمایی از ۱۵ بهمن‌ تا ۲۲ بهمن ۹۸ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 31 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر ابراز داشت: پخش فیلم‌های سینما شهر قصه، پدران، شنای پروانه، پوست، عامه پسند، تعارض، سه کام حبس، مردن در آب مطهر، خروج، خوب بد جلف ۲، آبادان یازده ۶۰، خون شد، روز بلوا، ابر بارانش گرفته، درخت گردو، دو زیست، بی صـدا حلزون، لباس شخصی، آتابای، مغز استخوان و روز صفر تاکنون قطعی شده است.

صابر سهرابی با بیان اینکه برای افزایش تعداد عناوین فیلم‌ها اقداماتی در حال انجام است، افزود: تالار حافظ، مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب و پردیس سینمایی گلستان در مجموع با ۴ سالن آماده نمایش فیلم‌های این جشنواره هستند.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان در جشنواره فجر اظهار کرد: در بخش سیمرغ پروانه پنج فیلم با عناوین بیست‌وسه نفر، کاتی و ستاره، منطقه پرواز ممنوع، تورنا۲ و قطار آن شب برای کودکان و نوجوانان در مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب به نمایش در خواهد آمد.

سهرابی بیان کرد: فروش بلیت هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز شیراز در زمان مقرر و از طریق سایت Irantic.com آغاز خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ادامه دیگر برنامه‌های این اداره کل را در دهه فجر برشمرد و بیان کرد: افزون بر برگزاری جشنواره فیلم فجر، افتتاح پنج پروژه عمرانی مرتبط با حوزه کتابخوانی، برپایی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، برگزاری جشنواره مد و لباس فجر، برگزاری مسابقات قرآنی و اختتامیه جشنواره مطبوعات از دیگر برنامه‌های پاسداشت چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی است.

سهرابی بر ضرورت احیا و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به ویژه برای نوجوانان و جوانان در خلال برنامه‌های بزرگداشت این دهه تاکید کرد و افزود: فجر امسال با برگزاری مراسم چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی رنگ و بویی دیگر دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به فضای موجود در کشور و همچنین تبلیغات سوء رسانه‌های معاند که به ایجاد ناامیدی و ترس از آینده در کشور دامن می‌زنند، وظیفه حوزه اطلاع رسانی در این برهه از زمان سنگین‌تر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: از همین رو و با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف و اطلاع‌رسانی در خصوص دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، دو شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی راه‌اندازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار