مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: افتتاحیه جشنواره فجر در این استان، امروز همزمان با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در سینما آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 04 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ازفارس،محمدجواد کنجوری  اظهار داشت: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و هفتمین جشنواره فجر کرمانشاه از 15 لغایت 21 بهمن 98 در 2 سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: افتتاحیه این جشنواره امروز (سه‌شنبه، 15 بهمن‌ماه) ساعت 16، همزمان با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سینما آزادی برگزار خواهد شد.

14 فیلم جشنواره فیلم فجر در سینماهای کرمانشاه اکران می‌شود

وی افزود: در این جشنواره 14 فیلم مردن در آب مطهر، سینما شهر قصه، بی‌صدا حلزون، خون شد، ابربارانش گرفته، درخت گردو، آبان یازده 60، تومان، پدران، خروج، پوست، شنای پروانه، تعارض، عامه پسند به نمایش خواهد درآمد.

کنجوری سانس‌های شروع جشنواره در سینما آزادی 17 و 19:30 دقیقه اعلام کرد و در خصوص اکران فیلم‌ها در این سینما، گفت: فیلم‌های «مردن در آب مطهر» و «سینما شهر قصه» در روز 15 بهمن‌ماه، «بی‌صدا حلزون» و «خون شد» 16 بهمن ، «ابر بارانش گرفته» و «درخت گردو» 17 بهمن، «آبادان یازده» و «تومان» 18 بهمن، «پدران» و «خروج» 19 بهمن، «پوست» و «شنای پروانه» 20 بهمن و «تعارض» و «عامه پسند» 21 بهمن در این سینما در سانس‌های مذکور اکران می‌شود.

وی در ادامه در خصوص اکران فیلم‌ها در سینما فرهنگ، گفت: در سینما فرهنگ نیز اکران فیلم‌ها در سه سانس 10 صبح، 17:30 و 20 شب خواهد بود، که سانس 10 صبح این سینما مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان بوده و جدای از فیلم‌های سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

کنجوری ادامه داد: در سینما فرهنگ در روز 15 بهمن فیلم‌های «تورنادو»، «سینما شهر قصه» و «مُردن در آب مطهر»، روز 16 بهمن «قطار آن شب»، «خون شد» و «بی‌صدا حلزون»، روز 17 بهمن سانس 10 صبح اکران فیلم نداشته و در سانس های بعدی به ترتیب «درخت گردو» و «ابر بارانش گرفته»، روز 18 بهمن هم باز سانس 10 صبح اکران فیلم نداشته و در سانس های بعدی به ترتیب «تومان» و «آبان یازده»، روز 19 بهمن «بیست و سه نفر»، «خروج» و «پدران»، روز 20 بهمن «کاتی و ستاره»، «شنای پروانه» و «پوست» و در روز انتهایی جشنواره 21 بهمن ماه نیز فیلم های «منطقه پرواز ممنوع»، «عامه پسند» و «تعارض» به ترتیب در سانس‌های مذکور این سینما اکران می‌شود.

فروش بلیت هفتمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از طریق سایت www.cinematicket.org است، که به گفته مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان، بازدید از فیلم‌های جشنواره با خرید بلیت امکان‌پذیر است

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار