شهردار رشت در دیدار با مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان و برخی از مدیران روزنامه های استان، از آنها خواست تا با پرداختن به وعده های داده شده مدیران شهری، سطح مطالبه گری افراد جامعه و زمینه ارائه خدمات اجتماعی را افزایش دهند.
کد خبر: ۸۲۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 06 February 2020
می خواهیم از وجود سرمایه های کاربلد انسانی در شهر بهره مند شویم/از هر گونه انتقاد سالم استقبال می کنیم
تابناک / شهردار رشت در دیدار با مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان و برخی از مدیران روزنامه های استان، از آنها خواست تا با پرداختن به وعده های داده شده مدیران شهری، سطح مطالبه گری افراد جامعه و زمینه ارائه خدمات اجتماعی را افزایش دهند.

ناصر حاج محمدی در این نشست اظهار داشت: مطبوعاتی ها باید برای اینکه به وظایف خود خوب عمل کنند به جریانات سیاسی روز، دقیقاً مسلط باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مطبوعات می خواهند در توسعه شهری موثر و مفید باشند باید حرف دل مردم را به مسئولان انتقال دهند و نقطه نظرات مسئولان را هم به سمع و نظر مردم برسانند.

شهردار رشت سپس افزود: فعالیت درست و اصولی رسانه ها نه تنها سبب گریز سرمایه گذار و سرمایه از شهر نمی شود بلکه می تواند عاملی برای جذب سرمایه به شهر با نشان دادن توانمندیهای شهر و وحدت و هماهنگی مسوولان شهری، باشد.

 حاج محمدی در زمینه جذب سرمایه به شهر، حضور و فعالیت سرمایه های انسانی و مدیریتی را نیز محصول نوع نگاه رسانه ها نیز دانست و گفت: اگر ما می خواهیم از وجود سرمایه های کاربلد انسانی در شهر بهره مند شویم، راهش این نیست که زمینه های دلزدگی و کدورت را ایجاد و ترویج کنیم.

وی در پایان از همکاری و همراهی رسانه های گروهی با مجموعه مدیریت شهری نیز قدردانی کرد و گفت: مدیران شهری از هر گونه نقد و انتقاد سالم بهره استقبال می کنند اما باید دانست که مرزی معنادار بین نقد و تخریب نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار