رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از افتتاح پروژه عملیات آبخیزداری احداث دیوار حفاظتی  شهر لمزان در بخش مهران شهرستان بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 16 February 2020

سیامک آرمان گفت:  همزمان با آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه عملیات آبخیزداری احداث دیوار حفاظتی  شهر لمزان که عملیات آن بطور کلی  در قالب 6 قرارداد از سال 1397 تا 1398 از محل اعتبارات استانی و صندوق توسعه ملی  تامین گردیده با حضور معاون فرماندار و مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

وی افزود : دیوار حفاظتی احداث شده به طول 1250 متر و  ارتفاع 2.20 و عرض تاج 0.5 متر  با حجم عملیات سنگی  4725 مترمکعب  با هدف  مدیریت رواناب ، کنترل سیلاب های فصلی و مقابله با پیامدهای ناشی از سیل،  کاهش اثرات مخرب سیلاب‌های احتمالی در تاسیسات زیربنایی از قبیل شهرسازی، برق و آب و ایجاد آثار اجتماعی مثبت به لحاظ جلوگیری از تخریب ابنیه اجرا شده است 

آرمان اعلام کرد:  پروژه های فوق شامل ،تقویت بندهای خاکی ، اصلاح مسیر رودخانه و احداث دیوار حفاظتی می باشد.

پاسخ به استعلام از طریق سامانه سامط در شهرستان حاجی آباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پاسخگویی به 27 فقره استعلام  از ( یکم تا بیست و سوم بهمن ماه) سال جاری از طریق سامانه سامط خبر داد .

شکاری هدف از ایجاد سامانه سامط را شفاف سازی خدمات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دانست

و افزود : این سامانه فرایند پاسخگویی به استعلامات وارده به این اداره را تسهیل می کند و گامی اساسی در راستای اصلاح نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک می باشد.

وی گفت : از ( یکم تا بیست و سوم بهمن ماه) 27 فقره استعلام از طریق سامانه سامط در این شهرستان پاسخ داده شده است .

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی عملیات مکانیکی بسته فارغان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی شهرستان حاجی آباد

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی عملیات مکانیکی بسته فارغان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری گفت : این پروژه بعد از حدگذاری و تعیین دقیق محل اجرای عملیات آبخیزداری و پی ریزی زمین مورد نظر به پیمانکار جهت اجرای پروژه عملیات مکانیکی احداث سد حوزه آبخیز بسته فارغان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تحویل گردید که پروژه مذکور 70 درصدی پیشرفت فیزیکی داشته است .
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار