سکینه سلیمانی معمار و پژوهشگر آثار تاریخی؛
کد خبر: ۸۲۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 24 February 2020

سکینه سلیمانی معمار و پژوهشگر آثار تاریخی در گفتگو با خبرنگار «تابناک» گفت: از مردم هرمزگان و همشهریان عزیزم درخواستی دارم تا که منابع و آثار قدیمی خود را برای پژوهش در اختیار ما قرار دهند.

وی افزود: این بسیار مهمه که اگر آثار تاریخی را مردم در جایی دیدند و یا می‌شناسند و می‌دانند بحال خودش رها شده و هیچکس پیگیر آن نیست اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم با پیگیری آنرا ثبت میراث کنیم.

این پژوهشگر با تأکید به این موضوع که همه آثار و اسناد داری اهمیت خاصی هستند، ادامه داد: اگر کتاب ، دست نوشته و یا حتی اسنادی که قدمت آنها از ۳۵ سال به بالا باشد را مردم جایی سراغ دارند یا می‌شناسند و در اختیار دارند که زیاد مورد نیاز آنها نیست در اختیار ما قرار دهند به ادامه پژوهش‌های که داریم خیلی کمک می‌کند.

سلیمانی، گفت: اگر عکس‌های قدیمی شخصی یا از مردمان قبل ازانقلاب چه شهری و روستایی، مثل کدخدا ، اولین معلم ، مغازه‌دار و ... در اختیار ما قرار دهند اسکن می‌کنیم و اصل این اسناد و کتاب‌های را به آنها برمیگردانیم.

سلیمانی معمار و پژوهشگر آثار تاریخی در پایان افزود: این کارها فقط و فقط برای آبادانی استان پرافتخارمان هرمزگان انجام می‌شود، اگه می‌خواهید در این آبادانی سهیم شوید حتماً ما را یاری کنید امیدوارم مردم به ما اعتماد کنند .

شایان ذکر است مطلعین می‌توانند برای اطلاع‌رسانی با شماره‌های: ۰۹۰۱۴۵۰۷۹۹۳-۰۹۱۷۶۵۴۳۸۵۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار