کد خبر: ۸۲۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 25 February 2020

انتخابات مجلس شورای اسلامی با تمام کش و قوسها تمام شد و بهتر است سایر نامزدها نیز نسبت به نتیجه آن تمکین کنند.
مردم هرمزگان نیز با حضور در صحنه یک بار دیگر نشان دادند که همواره علاقمند به آینده مملکت و استانشان هستند و این موضوع نیز از سوی بسیاری از مسوولان مطرح و از همکاری و مشارکت مردم نیز تقدیر شد.
قدر مسلم مردم هیچگاه از مسوولان تقدیر استانی نخواسته و نمی‌خواهند ، بلکه تقدیر عملی می‌خواهند.
تقدیر عملی به معنای پیگیری مطالبات به حق مردم در تمامی موارد. فصل ، فصل کار است، فصل ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده‌ای که در خانه بیکار نشسته‌اند.
بهتر است برخی دوستان با اتمام انتخابات دست از باندبازی و توجه به خویشاوندان بردارند و توجه خود را معطوف جوانان نخبه این مرز و بوم کنند.
هرمزگان نیازمند «تحول و پیشرفت» است، هرمزگان نیازمند توجه به نیروهای نخبه و توانمند خود است.
آیا درست است نیروهای توانمند و نخبه هرمزگانی در پستوها بیغوله کنند و در آن سوی نیروهای غیرساکن هرمزگان روانه صنایع استان شوند و از حقوق‌های نجومی آنچنانی! بهره‌مند شوند؟
آیا درست است و کسی می‌پسندد که منافع حاصل از درآمدهای استان روانه استانهای دیگر شود؟
هنگامی که ما در رشته‌های مختلف از توان علمی مناسب برخورداریم ، استفاده از نیروهای پروازی چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟
در دیداری که شخصاً قبل از انتخابات با یکی از نامزدهای منتخب داشتم به ایشان گفتم هرمزگانی‌ها باید پیگیر مطالبات خود در سطح ملی باشند و اینکه جاده یک روستا پس از سالیان سال فقط ۱۰ کیلومتر آسفالت شود آنهم با منت و خواهش ، در شأن استان نیست و مردم عزیز نیز باید بدانند نمایندگان مجلس در قبال تک تک آنان باید پاسخگو و پیگیر مطالباتشان باشند پس هنگامی که فردی ساکن در استان رأی به یک نماینده داده حق دارد بارها و بارها نماینده خود را ملاقات کند و یا حتی تلفنی با وی در ارتباط باشد و در صورت نیاز پاسخ قانع کننده از نماینده بشنود.
دفاتر نمایندگان همواره باید به روی مردم باز باشد و دفاتر نمایندگان نیز وظیفه دارند به نحو مطلوب پاسخگوی مردم باشند.
هیچ نماینده‌ی حق ندارد درب دفتر خود را به روی مردم ببندد چرا که مردم ولی نعمتان هستند و اگر هیچ چیزی نخواهند، لا اقل احترام می‌خواهند و باید به حرفهایشان گوش داده و مطالبات آنها پیگیری شود.
اگر هرمزگان به عنوان یک استان استراتژیک مد نظر دولتمردان است لااقل به اندازه همان تأثیر گذاری باید به امر مردم نیز رسیدگی گردد.
اگر می‌بینید به لحاظ ساختاری هیچ اتفاقی در استان رخ نمی‌دهد تمامی تقصیر گردن مسوولان استان نیست، بلکه دولتمردان مرکز نشینند که به هرمزگان به چشم تحقیر نگاه می‌کنند چرا که هرمزگانی ها همواره انسان‌های قانع و ساکت بوده‌اند.
اما اکنون نوبت نمایندگان مردم است که دیگر ساکت ننشینند، به تلفن‌های خود جواب دهند، خودشان را همواره به مریضی نزنند(سابقه داشته است) و حفظ منافع مردم را جدی بگیرند.
رسانه‌ها اما به عنوان چشمان بیدار مردم باید پی در پی اقدامات مسوولان و نمایندگان مجلس را رصد کنند و به اطلاع مردم برسانند.
به سهم خود در وهله اول برای تمامی نامزدهای منتخب استان آرزوی توفیق و سربلندی دارم و در مرحله بعد امیدوارم تمامی نمایندگان پس از انتخاب نروند در مجلس بیغوله کنند و حرفی برای گفتن نداشته باشند.
پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها هر سه ماه یک‌بار عملکرد نمایندگان را به چالش بکشانند و نقاط ضعف و قوت آنان را گوشزد کنند تا روز به روز شاهد پیشرفت و ترقی استان هرمزگان باشیم.
تعارف که نداریم ، اگر در این دوره از مجلس نمایندگان کار نکنند دیگر نباید توقع داشته باشند مردم مجدداً به آنان اطمینان کرده و رأی دهند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار