استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: در مرز مهران هرگونه تردد و رفت و آمد زوار را ممنوع کرده‌ایم، اما تعدادی که در آن طرف مرز داریم تنها در صورت معاینه و انجام تست و سالم بودن می‌توانند برگردند.
کد خبر: ۸۲۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 01 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از مجموعه دوستان در دانشگاه علوم پزشکی استان و همه دست اندرکاران مبارزه با ییماری کرونا، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مجموعه مسئولان استان و صدا و سیما و رسانه‌ها که در امر پیشگیری مشارکت خوبی داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنم.

استاندار ایلام افزود: در مبادی ورودی شهر، فرودگاه، پایانه‌ها، پلیس راه‌ها تست کرونا بوجود می‌آید و افراد مشکوک معاینه می‌شوند در صورت داشتن علامت باید تا پایان نتیجه آزمایش در بیمارستانی که برای این منظور (شهید مصطفی خمینی. ره) تحت نظر باشند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در مرز مهران هرگونه تردد و رفت و آمد زوار را ممنوع کرده‌ایم، اما تعدادی که در آن طرف مرز داریم تنها در صورت معاینه و انجام تست و سالم بودن می‌توانند برگردند.

وی ادامه داد: تعدادی از خارجی‌ها که در مرز مهران حضور داشته‌اند تاکید کرده‌ایم به مناطق خود برگردند.

وی با اشاره به اینکه از مردم شریف استان که در استان‌های دیگر هستند تقاضا دارم در این شرایط همان جا بمانند، افزود: به خاطر پیشگیری تمام گردهمایی‌ها، جشن‌ها، عزاداری‌ها و کنسرت‌ها و همایش‌ها و … ممنوع شده است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: شهروندان در امر پیشگیری کمک کنند و از رفت و آمدهای غیر ضروری و دست دادن، روبوسی دوری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار