کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: با توجه به اطلاعات و آموزش ها لازم به مردم تا کنون در سطح شهرستان موردی از ابتلا به ویروس کرونا مشاهد نشده است.
کد خبر: ۸۲۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 02 March 2020

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با عنایت به دستور صریح استاندار کرمانشاه به فرمانداران 3 جلسه کارگروه بهداشت و درمان، ستاد پیشگیری، هماهنگي و فرماندهی بحران، وجلسه پدافند غیر عامل را برگزار کردیم، مصوبات این جلسات ابلاغ شده و برای اجرای آنها به جد پیگیریم.

وی افزود: گندزدایی از سطح ریجاب، کرند و گهواره توسط شهرداری انجام شده و محیط ادارات و مراکز آموزشی علی رغم تعطیلی ضدعفونی شدند، ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز شامل تاکسی ها در روز دو بار با نظارت مرکز بهداشت ضدعفونی می شوند و در خبازی ها با نظارت دقیق صمت و بهداشت درمان تمهیدات لازم انجام شده است.

فرماندار شهرستان دالاهو متذکر شد: آموزش های لازمه در مراکز خانه های بهداشت روستایی انجام گرفته، آگاه سازی مردم از طریق فضای مجازی انجام شده و پیام های بهداشتی و هشدار ها به صورت منظم منتشر می شود. مساله مهم برای ما هماهنگی و همکاری مردم با نهاد های مسئول است تا کنون همکاری مناسب بوده و آموزش ها و هشدارها و باید ها و نباید ها لازم به مردم اطلاع رسانی و مردم به درستی رعایت می کنند.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه تا کنون در سطح شهرستان دالاهو موردی از ابتلا به ویروس کرونا نداشته ایم، تاکید کرد: سادات اهل حق، ماموستا ها اهل سنت و روحانیون شیعه تذکرات لازم را به پیروانشان داده اند و به نظر می رسد اجماع عمومی در سطح شهرستان شکل گرفته تا با قدرت از این مرحله نیز عبور کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار