استاندار هرمزگان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد:
کد خبر: ۸۲۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۲ 10 March 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ فریدون همتی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه مصوبات و اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تابع سیاست‌های کشوری و ستاد ملی مبارزه با این بیماری است، عنوان کرد: تمامی استان ها موظف هستند در راستای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا براساس سیاست های ستاد ملی مدیریت این بیماری اقدام کنند و در هرمزگان نیز به این شکل در حال انجام اقدامات مختلف هستیم.

وی ادامه داد: کنترل افراد در تمامی ورودی های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی استان هرمزگان با استقرار تیم‌های کنترل و ارزیابی در حال انجام است و ورودی های استان به شدت برای جلوگیری از بیماری کرونا تحت مراقبت قرار دارند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: به مردم هرمزگان این اطمینان را می‌دهیم که در تمامی ورودی های استان هرمزگان، محدودیت لازم با نهایت سختگیری و شدیدترین مراقبت و کنترل ها برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال اعمال است و هیچ‌گونه خدماتی نیز به گردشگران در استان هرمزگان ارائه نمی شود.

همتی تصریح کرد: در تصمیمات خود برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا به جزئی ترین مسائل مربوط به جریان زندگی مردم توجه داریم.

اعمال شدیدترین مراقبت و کنترل ها برای پیشگیری از بیماری کرونا در تمامی ورودی های استان هرمزگان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار